Volgers

woensdag 12 februari 2014

gepimpt

Hallo Bloggers ,
 
 
Daar ben ik weer ,Na een middagje heerlijk geknutseld  te hebben en deze keer helemaal alleen.
Wat ik niet gewend ben maar soms gebeurd dat.
Maar ik wil jullie natuurlijk even laten zien wat ik gedaan heb ,van mijn handen heb ik geen foto gemaakt maar die waren behoorlijk vies en nog altijd want ik krijg het er niet goed af ,. maar dat slijt wel. maar wat ik gemaakt heb is dit .Ik had voor mijn verjaardag een multimap gekregen en die was van craft karton ,dus een beetje saai en die heb ik bewerkt .
 
 dit is de buitenkant
 
de voorkant maar dan duidelijker
 
 
rechter binnenkant
 
linker binnenkant
 
De rug heb ik met wahsi tape gedaan en de letters ook ,Ik heb dit met dylusion inkt gesprayd en de voorkant met stempels bewerkt ,de binnenkant heb ik ook met de inkt gesprayd en daarop bubbeltjes plastic gelegd .met andere kleuren .  Dit word een map voor mijn atc die ik mee wil nemen naar de beurs in Nijkerk om te ruilen .
Ben natuurlijk reuze benieuwd wat jullie ervan vinden . Ikzelf ben er reuze trots op .
Nou ik houd op anders wordt de post wel erg lang een fijne avond .
 
 
Groetjes Rianne 
 
 
 

12 opmerkingen:

  1. Schitterend Rianne, ik vind de kleuren ook helemaal te gek, top gedaan zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woooow Rianne wat een prachtige multimap is dat geworden ....heerlijk met inkt en stempels aan het spelen geweest met een SUPER leuk resultaat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Wat mooi gedaan, prachtige voorkant, ik vind dat ook zó leuk, alle kanten bewerkt, leuk dat noppenfolie, super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb de multomap in het echt gezien, hij is inderdaad prachtig gemaakt. Knap hoor.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er veel vrolijker en artistieker uit dan een craft kleurige kaft Rianne...mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er geweldig uit, schitterende kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie map geworden zeg, prachtige kleuren. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren heb je hier gebruikt , prachtige map , die je heel graag gaat gebruiken daar wordt je helemaal vrolijk van!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi rianne
    ziet er geweldig mooi uit en zo word het wel een persoonlijke map voor je!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Rianne,
    wat een bijzondere zeg! Ik ben weg van de kleuren!!
    En die handen van je.....zijn ze alweer en beetje schoon?
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit vind ik wel hele mooie kleuren bij elkaar, echt weer prachtig,
    en hahaha kan me wel voorstellen hoe jouw handen eruit zien...

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    En een fijne valentijnsavond nog ♥
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne