Volgers

maandag 10 februari 2014

beetje ziekjes


Hallo Bloggers,

Daar ben ik weer , Het werk is weer gedaan op wat boodschappen na maar die doe ik direct na het eten. Na een druk weekend wat jarige en de olympische spelen (wat waren ze goed he ) keert de rust weer terug in huize Timmers en ik moet zeggen dat ik daar wel van hou kan ik lekker mijn eigen ding doen.

Nu dit kaartje ,de achtergrond  gekleurd met distress broken china en daar met een sjabloon overeen met een donkere kleur blauw de naam ben ik even kwijt, daar weer de bloemen op gestempeld met archival zwart maar dat zag je niet zo goed dus heb ik de bloemen maar een kleurtje gegeven . Het tekstje staat een beetje scheef en heb ik nadien er nog bovenop geplakt met een randje blauw ,maar had deze al gescand en ik even niet op mijn kamer kan komen dacht ik doe het zo en leg  het wel uit.
Nou ik wens jullie nog een fijne dag en vanavond kom ik weer langs bij jullie kan ik lekker van uit mijn luie stoel. groetjes en tot kijk.

                                          Rianne

13 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart, dat rood van die bloemen springt er gewoon uit, gaafff ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Rianne...prachtig gecombineerd met die rode bloemen en die mooi blauwe achtergrond....
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst dacht ik dat jij een beetje ziekjes was, en dan kom je met :ik kan mijn hobbykamer niet in. Hou jij van grapjes of maak je graag de mensen niwusgierig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige opkikker kaart heb je gemaakt en ik wil je bedanken voor de prachtige verjaardagskaart die je gestuurd heb ben afgelopen week van de trap gestuiterd enkwam op mijn knieen en mijn arm langs de leuning waardoor ik even niet goed kon bewegen maar nu is alles weer oke.Daardoor even niet kunnen reageren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gelukkig, het slaat op de kaart en niet op jou. Je hoort van veel mensen dat ze wat ziekjes zijn, buikgriep, verkouden etc.
    Je kaart is heel mooi. De kleuren en de stempels. Echt eentje om van op te knappen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi rianne
    een erg mooie kaart en gaaf want die rode bloemen spatte van het scherm! en gauw weer beter worden hoor!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne

    Prachtig is je kaart en die rode bloemen zijn echte blikvangers, ze spatten ervan af.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Wat een mooie kaart. En weer Hollands 1,2,3 zo leuk om naar te kijken!
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    Prachtige kaart, leuke achtergrond en de bloemen zijn er erg mooi op,echt een supermooie kaart,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig ben jij niet ziekjes maar is het de tekst op je kaart, ik vind hem prachtig Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne