Volgers

woensdag 19 februari 2014

bijtjes

 
Hallo Bloggers,
 
Hebben jullie ook zo genoten ,wat doen ze  het toch goed die schaatser, echt geweldig .Maar toch zal ik blij zijn dat heel die olympische spelen voorbij zijn ,je komt nergens toe want je wilt het toch volgen he ..
 
Nu mijn kaartje ,De achtergrond is met een jelly plate en noppenfolie  gemaakt  daar bovenop gestempeld met de bijtjes  stempel van chocolade barok alles ingekleurd met de stempelstiften.
De kleur komt iets anders over maar krijg hem niet anders.
 
Ik wens jullie een fijne avond en veel kijk genot.
 
groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. Daar het allemaal overdag plaatsvindt, krijg ik er weinig van mee omdat ik dan werk en heel eerlijk gezegd ik zal wel een van de weinigen zijn die er niet zoveel mee heeft. Maar vindt het wel leuk te lezen dat anderen er zo van genieten. Je kaartje is prachtig Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gedaan!! Ik heb er, net als Anita, niet zoveel mee maar je hoort/leest het overal :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Ook ik kijk overdag niet naar de Olympische Spelen, ik zie wel samenvattingen etc. ik vind het echt zonde van mijn tijd, maak liever kaarten of ga wandelen..ik vind je honey bee kaartje weer super, leuke achtergrond en mooi de stempels die je hebt ingekleurd, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart die had ik nog niet gezien. Ook mooie achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart en ja ook ik zit voor de buis steeds te kijkenden geniet van alde rittendus er komt weinig van kaartjes Maken maar ben wel druk aan het haken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief bijenkaartje! Toch wel mooie kleuren hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Rianne
    Ik kijk en doe gelijk werken aan mijn hobby, ik zit altijd aan de grote tafel, ik heb geen hobby kamer vandaar.
    en ze doen het fantastisch onze schaatsers.
    jij hebt een prachtige bijenkaart gemaakt, laat het voorjaar maar komen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een super mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er beeldschoon uit.
    Liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is weer heel erg leuk Rianne...alles past perfect bij elkaar stempeltjes kleurtjes...PRACHTIG!!!
    En ook ik kijk niet constant naar het schaatsen maar vind het wel mooi, de tv staat wel aan dus ik hoor het commentaar wel en ondertussen doe ik wat er gedaan moet worden...Prachtige resultaten behalen ze....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi rianne
    je kaart ziet er geweldig uit in al die vrolijke kleuren en wat schaatsen betreft dat kijk ik zo nu en dan tussen mijn drukke werkzaamheden, maar wat ik zie kan ik van genieten net zoals van je kaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een leuke kaart heb je hier weer,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne