Volgers

vrijdag 14 februari 2014

hartjes


Hallo bloggers,

Hier ben ik weer ,hebben jullie een leuke valentijn gehad wij hier, doen er niet aan .Maar ik heb  weer heerlijk geknutseld met de vriendinnen ,al wisten we niet goed wat we moesten doen maar toen we eenmaal zaten kwamen de ideetjes van zelf .we hebben ieder een andere kaart gemaakt en samen de ideeën gewisseld .wat natuurlijk ook weer goed was, van elkaar leer je.
Nu dit kaartje heb ik gemaakt ,ik wil hier graag mee meedoen bij de challenge van stamping back
http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/ waar je hartjes op je kaart moest zetten .
Ik hoop natuurlijk dat jullie hem weer mooi vinden en jullie reacties die lees ik natuurlijk met veel plezier. veder wens ik jullie een fijn weekend met veel schaats plezier

                                         groetjes Rianne

16 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je prachtige bijdrage aan de Stampinback challenge !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Rianne, dat met die hartjes zit wel goed met jou op deze kaart.
    Vrolijke kaart geworden.
    Succes in de challenge.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Rianne. Hier ook geen Valentijn. Wim koopt liever bloemen zonder at dure prijskaartje. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij komt heel mooi over Rianne en dat is hij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is schitterend Rianne, supermooi en toen ik thuis kwam uit mijn werk stond er een schitterende bos bloemen op de salontafel met de tekst 1, 2, 3 je weet wel van wie, en nee niet van een geheime aanbidder maar van mijn ouders en mijn kanjertjes, hoe lief is dat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Rianne
    Wat is dit een prachtige kaart in deze kleuren, de hartjes zo mooi, ik vind je kaart super leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is het een prachtige kaart geworden. ik ga duimen voor je, van mij mag je winnen.Goed gedaan.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prima uit.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je dit mooi gemaakt ! mooie kleuren ! top
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Rianne!!! Wat heb je de stempels mooi gecombineerd en ook nog eens zulk mooi kleurgebruik erbij!
    Succes met de challenge bij Stampinback :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi rianne
    een erg mooie kaart en leuk als je met meerdere kan freubelen en van gedachte wisselen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart ,groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat heb je een prachtige kaart gemaakt, Rianne,
    hele mooie kleuren en de stempel is heel leuk met de hartjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Rianne,
    nou dit is een heel mooie en sierlijk kaartje geworden. Mooi met die hartjes! De kleur is ook heel gaaf.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had 'm daar al gezien en vind 'm super mooi! (Hou natuurlijk wel erg van blauw) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne