Volgers

vrijdag 31 januari 2014

zentange



Hallo Bloggers,
 
 
Hier ben ik weer , Jullie zullen wel denken wat is zij vroeg , maar nu ik op de laptop bezig ben gaat dat makkelijker ,kan het zelfs onder een bakje koffie of thee want koffie lust ik niet .
Ik had nooit gedacht dat het zo makkelijk werkt .
 
Hier heb ik voor jullie twee aparte kaartjes het zijn stempels uit Amerika en ze worden zentange  genoemd hopelijk schrijf ik het goed . Tekst heb ik er niet op gedaan want je kunt ze naar mijn mening overal voor gebruiken .Als je ze kleurt is het weer anders maar zwart wit beviel me beter deze keer . Nou ga ik sluiten en wens jullie een fijn weekend ik ga vanmiddag nog lekker knutselen met de vriendinnen en hopelijk komt er weer iets moois uit onze handen.
Nou tot kijk en veel plezier.
 
Groetjes Rianne
 
 

12 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaartjes Rianne, wat een moie steciale stempels zijn dat...Super!!!
    En nog een fijne knutselmiddag, we zien nog wel een keertje wat ervan geworden is...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn prachtige stempels, heel mooi geworden ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,

    Wat een mooie kaarten zijn het geworden en mooie stempels.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Prachtige kaarten met de zentangles..ik dacht dat je het zelf getekend had, maar het zijn stempels ?? ze zijn erg mooi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht even dat je de zentangles zelf had getekend Rianne...ik wist niet dat er zulke stempels te koop zijn....Je hebt er erg leuke kaartjes mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave stempels zijn dit zeg, maken je kaarten heel bijzonder. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Rianne
    Schitterend gemaakt, wat een prachtige stempel is dit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi rianne, wat een bijzodner stempels heb je uit Amerika zeg! Echt gaaf! En zeker, zonder tekst kun je ze voor allerlei gelegenheden gebruiken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie stempels,heel bijzonder.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat er nu ook stempels van zijn, vind die zentangles altijd er zo kundig uit zien. Leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit apart Rianne, heel mooi vind ik het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne