Volgers

woensdag 29 januari 2014

Kleurenkaartteamdag

Hallo Bloggers,

Even een kaartje plaatsen voor het kleurenkaart team want het is weer zover, de maand is weer om.
De kleuren zijn licht roze en licht groen, voor mij heel moeilijke kleuren ,ik houd meer van felle kleuren maar toch maar gauw een gemaakt ,ik had me opgegeven dus moest ik meedoen, althans dat vind ik zelf dus aan de slag .Een licht groene kaart daar een witte bovenop wat wasitape en wat bloemetjes en ik ben klaar  . Ik hoop dat jullie er toch een beetje van kunnen genieten .Ook kom ik natuurlijk bij jullie langs maar dat zal met de avond zijn . Ga ook eens kijken bij Martina http://martinaskaartjes.blogspot.be/2014/01/kleurenkaartenteam-1-ste-kleurenketting.html   daar kun je zien wie er allemaal meedoen veel kijkplezier en tot ziens .


              Groetjes Rianne

28 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig en mooi uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad iets anders dan stempelen. Goed dat je ook andere kaartjes maakt anders zou je het verleren :-) Ziet er weer goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk is dit kaartje Rianne, mooi gedaan met die reepjes en die bloemetjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Wat je al wel niet kunt doen met washi tape.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaart heb je gemaakt met de kleuren deze maand van het kleuren kaart team.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart heb je voor de KKT gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is goed gelukt hoor! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk kaartje heb je gemaakt!!
    Fijne avond, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi kaartje heb je hier gemaakt ! leuk !
    blij met je deelname, hopelijk ben je er volgende keer weer bij !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook alweer zo'n leukje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Rianne,

    Die heb je goed gemaakt... Maar roze en groen kan ook fel zijn hoor, kom gerust een kijkje nemen op mijn blog vandaag...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je hebt weer een mooi kaartje gemaakt.Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne,
    wat een leuke kaart. Mooi die randjes een beetje slordig roze gemaakt! Geeft een heel mooie uitstraling aan de kaart.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje! De randjes maken het een beetje stoerder.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer supermooi je kaartje Rianne, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo rianne
    Goed van je dat je iedere maand je kleurenkaartje maakt, dit is weer een schatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als iets moeilijk is zoals deze kleurenuitdaging, kun je het beste een CAS kaart maken. Dat gaat net wat beter en dat zie je ook bij jou kaart. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er heel goed uit.
    Prachtig gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,

    Leuke kaart geworden, ondanks dat het niet je kleuren zijn :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk Rianne, om eens een andere kaart van jou te zien, mooi gemaakt, ook de kleuren passen mooi bij elkaar,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zeer leuk met die wassi tape. de bleoemen zijn ook leuk.
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne