Volgers

donderdag 16 januari 2014

Resisttechniek

Hallo Bloggers,

Wat een vies weer hé ,maar wel goed hobby weer dus kunnen we onze gang gaan .allereerst wil ik jullie bedanken voor de reacties van mijn vorig kaartje wat was dat leuk zoveel, echt super.    Jullie weten inmiddels wel dat ik graag ieder keer wat nieuws uit probeer , nou dat heb ik gisteren gedaan met mijn zus  .De Resirttechniek die je kunt het vinden op de site bij kicostamp , Het was heel leuk om te doen lekker vieze handen en natuurlijk gezellig gekletst want dat hoort erbij. Ik heb eerst met versamarkt gestempeld en toen bepoederd toen de heattool en toen op een sheet wat diststress inkt gedaan drie verschillende kleurtjes naast elkaar ,daar het papier opgelegd, en zie hier het resultaat . is hij niet mooi . Nog een tekst stempel erop gedaan ,eerst zo op de kaart maar dat was niet mooi toen er maar een boven op.
Nou ik hoop dat jullie hem mooi vinden  , een fijne middag en avond en tot kijk.

          Groetjes      Rianne                  

17 opmerkingen:

  1. Prachtig weer je kaartje Rianne...leuk dat gestempeld, zo komen die wiitte swilrls heel mooi over met die warme achtergrond kleurtjes...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi vraag je rianne nee SCHITTEREND!!!! jij vieze handen en ik genieten van het prachtige resultaat!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rianne, vies weer, ik ben tot aan mijn hemd nat geregend toen ik naar therapie ging, heen ging nog wel, maar terug, ik was echt een verzopen kat.
    Laten we het maar over je kaart hebben, ik vind dit een héle mooie techniek, je hebt een prachtige kaart gemaakt, mooie kleuren, daar zou ik ook wel vieze handen voor over hebben.
    Prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, I had make a mistake.

    I would write that your card absolutely gorgeous is.

    Groetjes
    Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf effect met die swirlstempel en die prachtige achtergrondkleuren. En toppertje Rianne!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Prachtige stempel, mooie kleuren, supermooie kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart geworden. Wat een gave kleuren. Is weer iets voor de vrijdagmiddag.

    tot morgen.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk hoe jij maar experimenteert, en het ziet er weer top uit ☺

    Een hele fijne week nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe je het doet, doe je. Maar het ziet er gaaf uit. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi resultaat met de resist techniek Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuk zeg, een plaatje. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer prachtig je kaartje Rianne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,
    Wat ziet dit er weer mooi uit. Leuk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne,
    je kaart is zo prachtig van kleur. Ik vind het een heel sjieke kaart.
    Leuk dat je altijd zo aan het uitproberen bent!
    Groetjes en een fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer prachtig Rianne!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne