Volgers

dinsdag 21 januari 2014

vlinder

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer na een dagje shoppen met mijn dochter en heerlijk geluncht kom ik toch nog gauw even op het blog ., niet met een nieuw kaartje maar een wat ik al een keertje in het zwart had gemaakt .Ik wilde eens met twee kleuren werken en twee inkten en dat valt niet mee dit is een stempel . Dus heb ik de vlinder er verhoogd opgeplakt en die in de kleur geel gegeven .In het echt is hij toch iets mooier al zeg ik het zelf maar dat is de pc en daar kunnen we niets aan doen . Ik ga lekker langs uit zitten en met de ipad naar jullie blogs kijken . Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.
        Groetjes  Rianne

14 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtig kaartje Rianne, heel mooi die gele vlinder met die bruine achtergrond en dan die brede kader rondom geeft een rustig effect...
    leuk dat je een fijn gewinkeld hebt met je dochter....het is nog overal uitverkoop dacht ik....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Is wel eens fijn een dagje shoppen met je dochter en lekker lunchen hoort daar zeker bij..je kaart heeft een mooie achtergrond en de vlinder is er weer erg mooi bij, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die mooi, en ook mooie stempels heb je gebruikt op de achtergrond ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Rianne, mooie kleurtje hebben de vlinder.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig rianne het lijkt of de vlinder zo weg wilt vliegen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supers,wat mooi het lijkt net of de vlinder weg wil vliegen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, super mooie achtergrond heb je gestempeld en die vlinder is net echt.
    Bedankt voor de kaart, ik vind hem heel mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie achtergrond voor de vlinder Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt Rianne.Knap stukje werk.
    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Rianne,
    dit is weer zo'n prachtig kaartje! Echt super..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOOO wat heb je dit mooi gedaan ;-)
    Liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne