Volgers

zondag 19 januari 2014

wandelen

Hallo Bloggers,

Even een kaartje plaatsen want straks heb ik geen tijd meer moet naar een nieuwjaars receptie bij de overburen en dan weet ik niet hoe laat ik terug ben .Hopelijk is dit de laatste want het is leuk maar moet wel leuk blijven maar als je veel moet dan is de aardigheid eraf.

Dit kaartje had ik al een tijdje liggen maar wil het jullie toch laten zien ,ik vond dit wel passen voor een Zondag twee heren die in pak aan de wandel zijn . Veder hoeft dit kaartje geen uitleg .
Ik zou zeggen veel kijk genot een plezierige zondag en tot kijk.

      Groetjes Rianne     

17 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,

    Ik vind het toch zo knap hoe je het elke keer weer doet! Het is een mooi tafereel.

    Veel plezier vanmiddag!
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden! Veel plezier op de nieuwjaarsreceptie!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart met de twee heren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk samengesteld met al die stempels!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi rianne
    een erg mooie kaart en ik laat dat wandelen aan die kereltjes over vond het veel te koud,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne

    Gaaf is je kaart weer met deze mooie technieken, echt heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel je zondagse kaartje is héél geslaagd Rianne! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    Wat mooi, ik vind al je mannenkaarten helemaal top, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke boswandeling laat je hier zien Rianne...toppie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou is mannenkaarten maken een fluitje van een cent Rianne...deze is weer geweldig leuk gedaan... Hopelijk heb jullie je geamuseerd op de nieuwjaarsreceptie....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele aparte en deftige kaart, mooi ☺

    Een hele fijne avond nog.
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Rianne,
    vind ik ook! Echt een kaartje voor de zondagmiddag, twee wandelende heren. Heb je heel mooi gedaan, vind ik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Rianne, supermooi gemaakt weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Rianne
    Ik vind het weer een schitterende kaart,ik heb hier inderdaad weer kijk genot, je hebt de kaart prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, prachtige kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne