Volgers

woensdag 8 januari 2014

Beautiful

Hallo Bloggers,

Hier weer iets van mij , Dit is een apart kaartje het is langwerpig en ik wil hier graag mee meedoen met de challenge van Art Journey http://artjourneydesign-team.blogspot.be/2014/01/art-journey-challenge-41-scraplings.html  kijk daar maar eens op ,daar zie je heel wat moois . Het moest deze keer een langwerpig kaartje zijn en stempels van Art Journey en ik wilde eens een poging wagen en ben natuurlijk heel benieuwd  wat jullie er van vinden .Het is een hele uitdaging om daar aan mee te doen .
Daar op die site zijn ze allemaal even goed en het is moeilijk daar tussen te komen ,maar wie niet waagd wie niet wint..Dus ga ik het proberen.


         Groetjes Rianne

18 opmerkingen:

  1. En zo is het! Ik vind je bijdrage erg mooi Rianne, stijlvol. Bedankt voor je bijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Rianne, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een BEAUTIFUL kaartje Rianne.....heel MOOI gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie scrapling Rianne! De tekststempel is heel leuk geplaatst daar.
    Dank je wel voor je prachtige bijdragen bij Art Journey.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Rianne, wat een schitterende stempel heb je gebruikt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Supermooi, prachtige stempels en erg mooi van kleur,,succes met de challenge, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kaartjes Rianne...wat een leuke dame heb je gestempeld
    en nog mooie make up opgebracht....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou 100% beautiful zeg! heel stijlvol geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende kaart en succes hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi rianne
    vind je kaart heel erg mooi en veel succes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi hoor Rianne, succes met de challenge!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Rianne,
    je kaart is prachtig! hoe je dat toch elke keer doet!
    Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi, mooie stempelkeuze ook! Fijn dat je meedoet met de AJ challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je scraplings passen prima tussen de andere bijdragen hoor! Erg mooi gemaakt! Bedankt voor het meedoen aan de Art Journey challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne