Volgers

dinsdag 14 januari 2014

vader gaat op stap

Hallo Bloggers,

Hier weer iets van mij , dat jullie niet denken ze is ziek of zo maar gisteren geen tijd gehad Jan had de PC
nodig en ik moest hem helpen .
Dus doe ik het nu maar even ,hier is het toch vies weer en kunnen we niet gaan wandelen wat we anders altijd doen .
Nu mijn kaartje de achtergrond is weer met dylusion gemaakt daar wat regen druppels op geplaatst en wat verschillende rondjes dat bewerkt met mijn sharpie pen ,de stempel weet ik niet meer van wie die is die had ik geleend. Ik vond het zelf een heel mooi resultaat en ik hoop dat jullie dat ook vinden natuurlijk.
Ik kom vanavond bij jullie een kijkje nemen ,want ik ga vanmiddag weer met een ander groepje aan de knutsel ,wat we ook altijd doen om de 6 weken ,ik ga ze het stempelen leren voor zover er iets aan te leren valt.
Ik wens jullie nog een fijne dag en tot kijk maar weer .

            Groetjes Rianne

20 opmerkingen:

  1. hoi rianne
    een prachtkaart zowel de kleuren zo mooi bijelkaar, super!! en vast een hele fijne stempelmiddag!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie, toppie kaart ! zuperzz hoo r! die witte accentjes maken het helemaal af !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Rianne, die regendruppels doen het. Je vorige kaart heb ik gemist geloof ik, die is ook al zo leuk. Knutsel ze. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart weer héél mooi Rianne, prachtige kleuren, ik hoop dat je een gezellige middag hebt, het is echt knutsel weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje weer Rianne...een super mooi achtergrond en die regendruppeltjes geven een echt speel effect....ben benieuwd wat voor moois je vanmiddag weer gaat stempelen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart,erg mooi zo met de regendruppels.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart geworden. Je hebt mooie kleuren gebruikt.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    wat een mooie kaart is dit, prachtig de kleur van de achtergrond, leuk de druppels en de rondjes en de meneer met plu is er super bij, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw prachtig, mooie kleuren combi en mooie kleur overgang/ blending.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren heb je gebruikt, heb zoiets wel eens gedaan met zijdeschilderen maar moet toch ook op een kaartje kunnen. Heb er op dit moment geen tijd voor maar is wel leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een mooi resultaat Rianne, prachtige ondergrond en mooie druppels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart prachtig, wat een mooie kleuren en super hoe je die druppels hebt gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Rianne, wat heb je een gave achtergrond gemaakt. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een schitterende kaart Rianne, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is superleuk!!
    Mooie kaart Rianne!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er toppie uit, mijn complimenten.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Práchtig Rianne, dat heb je weer perfect mooi gedaan! Geweldig hoe jij kunt toveren met deze materialen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is weer een schitterende kaart ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie achtergrond heb je gemaakt en mooi met die belletjes, mooie kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne