Volgers

vrijdag 10 januari 2014

eigen gemaakt

Hallo Bloggers,

We hebben weer heerlijk zitten kliederen de vriendinnen en ik .Eerst hebben we wat vellen met de gelly plate gemaakt en daarna een kaart . Eerst gesso op ge gelly plate dan verf genaamd scribbles ( is 3d paint ) kleuren blauw en bruin . Daar heb ik de zelfgemaakte stempel van het blad er op gedaan met versa mark en daar boven embossing poeder en verwarmt met de heattool daar weer wat bruine verf overheen anders was het te wit ,wat regen druppels ook weer bewerkt met mijn witte sharpie pen een tekstje en klaar was ik .dit was heel leuk om te doen en ik hoop dat ik jullie er ook een plezier mee doe .
Ik wens jullie een fijn weekend en tot kijk of blogs maar weer.

            Groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. Een heel mooi resultaat Rianne...fijn dat het dan ook nog zo gezellig is tijdens het freubelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig resultaat Rianne na een gezellig middagje "kliederen" heel leuk gedaan...

    Groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    superleuk, mooi de bladeren met je zelfgemaakte stempel, ik vind de kart erg mooi van kleur, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een aparte kaart gemaakt. Wel leuk hoor zo met zijn allen creatieve uitspattingen te maken. Gaaf. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi kaartje heb je weer gemaakt Rianne, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Rianne. Wat een mooie achtergrond en je eigen stempel staat super trots te wezen als middelpunt op je kaart. Leuke tekst trouwens!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er perfect uit, mooi gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi rianne
    nou het eindresultaat vind ik verbluffend mooi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne