Volgers

maandag 27 januari 2014

gefeliciteerd

Hallo Bloggers,

Zo Daar ben ik weer ,wat een toestand was het hier ,mijn grote pc deed het niet meer en moest ik dit eerst weer oplossen voor ik weer eens wat kon plaatsen ,het is namelijk een oud beestje en nu ga ik de laptop van mijn man gebruiken en hoop ik dat ik daar net zo goed mee kan gaan werken als de pc heeft gedaan , het is natuurlijk wel wennen maar alles went.

Nou dit kaartje had ik al eerder gemaakt want van hobbyen is natuurlijk niets gekomen maar dat haal ik wel weer in hoor , Het is een heel simpel kaartje maar wel leuk , De swirl heb ik met embossing poeder gedaan een stukje masking tape langs het randje gaaf wat speel effect.

Hopelijk vinden jullie het toch een beetje een leuk kaartje . Ik groet jullie en tot gauw  en dan met wat nieuws.

 

         Groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. `mooi stijlvol kaartje Rianne, mooi de paarse kleur. Ja het is wat met die computers, als ze het niet doen merk je pas hoe afhankelijk je er van bent. Fijne avond, groetjes,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kaartje Rianne, prachtig is die swirl op die mooie paarse achtergrond en dan het reepje links geeft ook een prachtig effect....
    Succes met de pc....heel vervelend is dat die apparaten niet meewerken....

    groetjes en een fijne maandagavond...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi rianne
    ja dat is stressen als de pc het niet goed meer doet,weet er alles van,haha maar je kaart ziet er prachtig uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en heel herkenbaar je kan niet zonder je eigen pc .groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het er weer goed vanaf gebracht. Maar als er iets opgeeft, dan baal ik ook. Bij jou de PC, bij mij de printer. Geeft iedere keer melding dat de cardridge leeg is, maar die is pas gevul. Stomme dingen allemaal. Wim naar school, s avonds geen zin meer, moet wachten tot zondag. Oke dan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne

    Gelukkig kan je op de laptop verder met het bloggen. Je kaart is weer schitterend, erg mooi in deze kleur.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig hebben jullie nog een laptop Rianne want wat moeten we zonder. Je kaartje vind ik supermooi, prachtig die paarse kleur.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende paarse kaart. Ik vind paars altijd heel mooi voor een kaart.
    Nu hopen dat je geen PC problemen meer zal krijgen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Rianne
    Ik heb ook een laptop , ik vind het geweldig, zo opgeruimd en het neemt niet zoveel plaarts in beslag, je kaart is prachtig in deze mooie kleur paars.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne, ik vind het een hele mooie kaart. Gave kleurencombi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooie, geslaagde kaart ! gelukkig raakt alles opgelost !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne