Volgers

donderdag 2 januari 2014

herenkaart

Hallo Bloggers,

He hè,  wat een dagen ,jullie zullen wel denken waar blijf ze nou . gewoon geen tijd gehad deze laatste dagen kinderen kleinkinderen Fam. teveel om op te noemen. De boodschap die ik gisteren stuurde ,nou eigenlijk had ik dat  zelf niet gedaan maar een van de kleinkinderen ,ik had namelijk een nieuwe telefoon en die hebben zij mij uitgelegd vandaar dat berichtje want dat gaat namelijk ook al zal ik daar niet veel gebruik van maken is zo klein en ben ik niet gewend. Wat weten die toch veel hè, zeker wat die apparaten betreft .
Nou hij is helemaal geïnstalleerd . maar nu nog mee overweg kunnen daar zal heel wat tijd over heen gaan.
Vandaar dit makkelijke kaartje dat was gauw gemaakt en het zijn verschillende stempel merken en zoals je ziet gaat dat ook goed. Nou ik wens jullie nog een fijne avond en hopelijk tot gauw .


                              Groetjes Rianne     
 

15 opmerkingen:

  1. Al was het dan snel klaar, de kaart is héél geslaagd! En ja die dagen brengen altijd drukte mee, eigenlijk ben ik wel een beetje blij dat ze achter de rug zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Ben blij dat alles weer achter de rug is, kaarten maken gaat nog even niet, mijn hobbykamer staat op zijn kop..nog even doorbijten, dan is alles weer op orde..Jij hebt in ieder geval weer een prachtige kaart gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Rianne, het gaat toch altijd om het kaartje en of er veel of weinig werk aan zet. Jij hebt er lol van gehad en de krijger is er blij mee. Daar gaat het om. En .... ik vind hem ook nog gaaf. Lekker stoer zo. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele geslaagde mannenkaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke mannenkaart Rianne!!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beste wensen Rianne, laten we hopen dat het voor ons een goed en gezond jaar wordt.
    je herenkaart mag er weer zijn hoor, super gaaf is die.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    mooi herenkaartje heb je gemaakt! Leuk zo met dat rood, net zo'n vlag. En die apparaten, ja, ik heb ook een smartphone en ik vind het helemaal niks om berichten op mijn blog e plaatsen. Voor appen is het ideaal! Succes met wennen eraan, maar ik denk dat dat best snel went en je kleinkinderen zullen het wel stoer vinden om met oma te appen!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi is je kaartje weer Rianne....de auto rijdt door Brabant denk ik met die rood-witte vlaggenstempels boven en onder....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend mannenkaartje Rianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi rianne
    nou vind je kaart geweldig leuk en stoer als mannenkaart en ja kleinkinderen vragen veel tijd en aandacht maar daar zijn we oma voor ,haha
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dit vind ik een heel erg leuk kaartje geworden !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heerlijke kaart Rianne...En veel goeds voor 2014 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Rianne hoop dat het gelukt is

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, Rianne!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne