Volgers

donderdag 23 januari 2014

dansen

Hallo Bloggers,

Ik plaats nog gauw een kaartje het is al laat maar heb vandaag verschillende dingen gedaan .Eerst hebben we een vakantie geboekt naar Andalusië wat ik zelf al heel lang wilde  maar man lief niet die wilde naar de bergen maar omdat ik dat nu niet meer zo goed kan is hij gezwicht en gaan we naar Andalusië en laat ik nu zeker weten dat hij het daar ook heel mooi vind. Nou daarna heb ik koffie visite  gehad en die waren laat weg en toen nog eten jullie kennen dat wel een hoop vrouwen bij elkaar en maar kletsen en lachen natuurlijk..
Maar nu mijn kaartje, dit had ik gemaakt voor kennissen  die 40 jaar getrouwd waren  maar heb het uiteindelijk toch niet verstuurd weet er niet goed raad mee . ik ben nu aan het brainstormen voor een ander kaartje maar kom niet goed op een idee. Als ik zover ben laat ik het jullie wel weten en moeten jullie het met dit doen . ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Een fijne avond en tot kijk .

                            Groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Versturen hoor Rianne,
    Ik vind hem super, vooral met de leuke tekst erbij, heel mooi gedaan,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer super Rianne! Ik vind je kaartje uit je vorige bericht schitterend, heel leuk met die vlinder erop!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een gaaf kaartje. Woensdag zei ik nog tegen Wim, het enige dat ik mis aan onze vakanties in Spanje, buiten de zon, dat is de wekelijkse dansavond in Estartot. Sterk he? Maar Andalusie is geweldig, waar ga je heen? Je kan er prachtige oude steden en ook bergen bezoeken hoor. Wij zijn onze eerste vakantie in Spanje met het vliegtuig in Andalusie begonnen. Heel anders dan de Costa Noordelijker. Welke maand ga je, en laat je informeren over de Fallas feesten. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat jullie een vakantie hebben geboekt Rianne, super en dat is je kaart ook weer, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een geweldig mooi kaartje Rianne.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke kaart waar het paar vast blij mee is Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is niks mis met dit kaartje hoor Rianne...prachtig die groene achtergrond en het dansend paar is toch heel toepasselijk, de tekst is ook heel leuk....
    Wat fijn dat jullie een vakantie geboekt hebben, weer iets heel leuks om naar uit te kijken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht dat er eigenlijk ook niets mis met het kaartje is, geeft alles toch goed weer. Ik zag ook je vlinderkaartje voorbij komen, die is ook heel erg mooi geworden, vooral ook de kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een heel erg mooi en geslaagd kaartje ! mooi, je vlinderkaart is ook een toppertje ! hopelijk valt jullie vakantie inderdaad goed mee,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een leuk kaartje hoor
    kan je best versturen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er geweldig en leuk uit zo met dat dansend paartje
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne