Volgers

maandag 6 januari 2014

damen

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , alles is weer opgeruimd en het gewone leventje kan weer beginnen .De meeste van jullie zijn weer aan het werk de kinderen naar school.

Van mij krijgen jullie een eenvoudig kaartje te zien , die had ik al eerder gemaakt ,de jurk had ik paars gekleurd maar komt blauw over helaas daar is niets aan te doen heb nog geprobeerd met de scanner iets te regelen maar dat lukte niet dus maar zo .
Ik wens jullie nog een fijne middag en avond en tot kijk.

             
                   Groetjes      Rianne                  

18 opmerkingen:

  1. jawel hoor, wij zin er ook aan begonnen ! pfff ! ach ja...
    een heel erg mooi kaartje, of het nou blauw of paars is, ik vind het helemaal geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van de heren naar een dameskaart. Een goed begin mag ik wel zeggen.
    Ik ben met een babykaart begonnen. Daar kan ik altijd goed mijn ei mee kwijt. (Wat een woordspeling zeg) Maar ik zat weer heerlijk boven voor het raam te prutsen, zit tenminste van onder tot boven onder de glitter.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi rianne
    een prachtige kaart met deze sjieke dame erop! zelf ben ik wel blij dat het normale leven weer is begonnen,haha
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kaartje Rianne...gelukkig is er weer rust en regelmaat in huis....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stempel! En je kaartje is ook prachtig; ik heb dat ook vaak dat de kleuren niet echt helemaal goed over komen, jammer maar neits aan te doen :-)
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart idee stempel blijft altijd mooi he

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chique kaart! Heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    Wat heeft deze dame een schitterende jurk aan, prachtige kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en ik vind het op de foto toch ook wel paars...

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Rianne, deze prachtige dames kaart spreekt mij wel aan hoor, héél mooi gemaakt, de kleuren zijn schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een heel lief dametje


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze kleur vind ik ook mooi.ja ook in Spanje kan ik kijken naar jou mooie kaarten . Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Rianne, heel mooi gedaan weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel aparte kaart is dit maar wel heel mooi.
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie dame is dit Rianne, mooie kleur.
    Vanuit hier nog de beste wensen voor 2014, knutsel ze.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo gaaf die stempel...leuke kaart ermee. Ik heb de stempel ook maar tot mijn schande gebruik ik haar niet vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne