Volgers

maandag 1 oktober 2012

ondeugend

Hallo hoe is het met jullie hier is alles goed een heerlijk weertje wat wil je nog meer lekker gewerkt nog wat enveloppen gemaakt. en een kaartje en kijk maar eens is hij niet ondeugend.het stempeltje komt van creatieve kleurdoos en is voor een wedstrijd ik heb het ingekleurd met distress inkt wat achtergrond papier uit de restjes doos een takje van M.D. een tekstje erbij en klaar is hij alweer .de kleurtjes is het moeilijkste van al dat duur wel even voor ik dat heb dat blijf ik moeilijk vinden . raar he na zo een tijd.soms zie ik het van zelf en de andere keer duurt het wat langer ,ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben. nou lieve groetjes Rianne

6 opmerkingen:

  1. Hallo Rianne , je vraagt hoe het is ,ik ben behoorlijk beroerd,maar morgen gaat het wel weer beter.Je hebt wel weer een geinig kaartje gemaakt hoor,prachtig gekleurd ook,de ene keer gaat het wat vlugger als de andere keer,het is een hobby,alles mag niets moet.Daarom is het kaarten maken zo leuk
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje weer super geworden Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super geworden Rianne.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je heb er een leuk kaartje van gemaakt!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Een erg leuk kaartje,Top!!
    Gr Nanette.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne