Volgers

woensdag 24 oktober 2012

herfstblad

Hallo blogvriendinnen, Bij ons is het heel slecht weer dus dacht ik, ik ga een herfstkaartje maken, dat past wel. Ik ben wel erg vroeg maar ik ben vanavond niet thuis wij mogen mee uit eten met schoon zus en broer ,is dat niet leuk, dus vandaar dit kaartje nu .Ik hoop later nog bij jullie langs te komen .dit kaartje is gestempeld en dat blad er bovenop is ook nog geembost. een beetje verhoog er op geplaatst en zie het resultaat .Tot kijk en misschien tot vanavond. groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Dit is met recht een echte herfstkaart. Ik vind hem mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt en de kleuren zijn ook mooi gekozen
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De herfstsfeer komt je tegemoet bij deze kaart! Mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, en een extra blad er bovenop maakt het af.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer Rianne echt herfst, lekker uit eten, geniet er maar van.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer prachtig geworden Rianne, ik hoop dat jullie genoten hebben van het eten, maar dat zel best wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuk kaartje !
    heb ondertussen al het een en ander verwijderd, ingekort op mijn blog, hopelijk lukt het nu beter,
    bedankt voor je geduld,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne