Volgers

donderdag 25 oktober 2012

gewoon mooi

Hallo bloggertjes,Nou het eten was lekker hoor! maar er was een ander probleem, dat ik niet ben komen kijken bij jullie .Namelijk mijn computer is gescract gistermiddag na dat ik er een kaart op had gezet. nou dat was schrikken.Nu ben ik bezig op de laptop van manlief en dat werkt een beetje anders. Dus ik heb vandaag geen kaartje gemaakt dat begrijpen jullie wel he . Ik was helemaal van slag en was er met mijn gedachten niet zo bij .als je dat te horen krijgt nou dan weet je niet wat je overkomt.Alles kwijtzeggen ze dan leuk.nou niet getreurd we gaan gewoon verder .Het kaartje wat ik van de week al gemaakt had op mijn clubje is gedaan met stempelstiften die ik even geleend heb van mijn stempelvriendin ,die waren al heel oud zij ze. dus ik proberen en ja ze deden het nog geweldig toch ben er trots op vind dat zo mooi .Ik kan niet zeggen wanneer jullie mij weer zien of horen maar ik probeer morgen weer. groetjes en een fijne avond Rianne

5 opmerkingen:

  1. Ik ben héél verdrietig Rianne,maar ik wil toch even zeggen dat ik je kaart prachtig vind.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje is het geworden Rianne en ik hoop dat je computer snel weer gemaakt is.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een pech met je computer en hoop dat je nog veel terug kan vinden. wat een mooie kaart en kijk even op mijn blog heb een award voor je.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, met hele mooie kleuren Rianne.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne