Volgers

zondag 21 oktober 2012

just for you

Hallo lieve bloggertjes daar ben ik weer ,Ik hoop dat jullie allemaal een goed weekend hebben gehad, nou het mijne wel .Ze hebben voor mij stempels uit Amerika mee gebracht en daar ben ik zo blij mee en ze werken zo fijn ,ik ben natuurlijk gelijk aan de slag gegaan en dit is het resultaat de bloem heb ik met witte embosingpoeder bewerkt dat op craft papier en daarnaast de tekststempel met memories brown gestempeld .Ik vind het zelf een heel mooi resultaat hebben .ben benieuwd wat jullie er van vinden . groetjes Rianne

6 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi stijlvol kaartje is het geworden Rianne, en wat fijn dat ze stempels hebben meegenomen voor je uit Amerika, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige en stijlvolle kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig resultaat Rianne , ik kan me voorstellen dat je blij met je stempels bent,bofkont.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne