Volgers

dinsdag 30 oktober 2012

sneeuw

Hallo lieve bloggers, allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom hete. Ik hoop dat ze veel plezier beleven op mijn blog .Vanmorgen lekker gewandeld en vanmiddag gefreubeld . wat wil je nog meer . Dit kaartje is gemaakt met restafval papier ,het stempeltje is uit de nieuwe serie van magnolia kerst wat stickers ernaast van de action .ik heb dit kaartje gemaakt voor http://hobbyshopfavoriet.blogspot.nl/2012/10/wedstrijd.html en hoop dat ik daar geluk bij heb . lieve groetjes Rianne

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt dat paars en groen. Super kaart geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Gave frutsels heb je gebruikt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Rianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Rianne
    en harstikke leuk dat je meedoet aan de Wedstrijd van de Hobbyshop Favoriet.
    groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan Rianne.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Hobbyshop favoriet.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne