Volgers

zondag 7 oktober 2012

mevrouw

Hallo bloggertjes, wat een heerlijk weer is het geweest he!We hebben een heerlijke boswandeling gemaakt en ook nog wat gefietst want het was zo lekker dat we nog niet naar binnen wilde. Het kaartje wat ik hier op zet heeft een kennisje van me gekregen voor haar verjaardag ,ze had los gelaten dat ze die stempel zo mooi vond, dus ik niet te lui en gauw een kaartje van gemaakt.Hopelijk vinden jullie hem ook mooi want ik heb even niets anders .kan ook niet na zo een dag buiten . Nou allemaal de beste wensen van Rianne

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heeft zij gekregen, heel apart. Wat fijn dat je zo een fijne dag buiten heb gehad Rianne. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je niets anders Rianne toch,je moet maar weer snel een kaartje maken hoor.Als hij net zo mooi wordt als deze mevrouw,kom ik graag weer bij je op bezoek.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden mooie kleuren bij elkaar!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne