Volgers

woensdag 31 oktober 2012

kleurencandy

Hallo hier mijn kleuren kaartje voor de kleurencandy die oranje grijs is .Breng nog snel een bezoekje aan alle andere deelnemers en laat en berichtje achter, dat is voor iedereen leuk ! Wil je zelf ook een keertje meedoen ? Dat kan altijd, klik voor meer informatie op de 'regenboogcirkel'. Je zelf opgeven, moet je doen bij het oproepbericht dat volgende week woensdag verschijnt. Heb ondertussen mijn blog een beetje 'opgeruimd', zo hoop ik dat iedereen het alvast iets makkelijker heeft om een reactie achter te laten. Indien het nu niet zo goed lukt, weet ik het helaas niet meer, sorry daarvoor... Je mag me altijd mailen als er een probleempje is, goed ? Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot de volgende, groetjes, Rianne x Martina : http://martinaskaartjes.blogspot.com/

15 opmerkingen:

  1. Ook jij hebt een prachtkaartje weten te maken in de grijs/oranje kleurencombi.....knap gedaan
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een mooie creatie voor het kleurenkaartteam. Een stijlvol geheel. De kleurencombinatie is goed gelukt.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart in deze kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden Rianne, een heel mooi kaartje heb je er mee weten te maken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw een stijlvolle en mooie kaart!
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Rianne, dat je ook meedoet. Je kaart is mooi geworden in de opgegeven tinten.
    Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart en wat een leuke stempeltjes zijn dat zeg
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi rianne,
    een dikke proficiat met je gewonnen candy ! leuk ! ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
    Een erg leuk kaartje, mooi, zo met die 3 vakjes !
    blij met je deelname,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Rianne. Gefeliciteerd met je prijsje ook.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kaartje voor het KKT!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor het KKT, heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Rianne, zo met dat feloranje, een geslaagde kkt-kaart

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne