Volgers

woensdag 3 oktober 2012

poesje

Hallo, daar ben ik weer wat een weer he tenminst hier dat ben je zo gauw beu. Ik ben mijn kamertje maar gaan opruimen en toen kwam ik dit afbeeldingtje tegen met nog wat anderen die heb heb ik ooit ingekleurd in verloren uurtjes .daarna worden ze weg gelegd en niets meer mee gedaan. daarom dacht ik laat ik er maar eens een kaartje van maken en zie hier het resultaat. het tekst stempeltje en de lintjes zijn ook stempeltjes heb ik gekocht bij de demo dagen van doe@ding .zo zie je maar oud en nieuw gaan goed samen. Lieve Groetjes Rianne

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart superleuk. Schattige stempel.

    Groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart ook super lief,zeker te weten een schattige stempel, snel klaar omdat hij al ingekleurd was.
    Mooie kaart weer rianne.lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat je al niet tegenkomt met opruimen Rianne, super is je kaartje weer geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is dus goed gelukt. Jou vriendin heeft een prachtige kaart gemaakt. Ze moet maar snel een blog aanmaken dan ben ik de eerste volger.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne