Volgers

maandag 22 oktober 2012

fantasie schilderij

Hallo Bloggers, Niet schrikken hoor, wat ik nu heb gemaakt was niet de bedoeling maar gisteren was het toch zo slecht weer en Jan mijn man zat tv te kijken en ik dacht, ik ga mijn inkt is pakken en een beetje verven en zie hier het resultaat. bovenop het verven heb ik weer gestempeld en ook nog wat afdrukjes gegeven met de templete. daar omheen nog wat met een witte stift een beetje opgefleurd, ha .ha. ha. er is ook nog wat pasta op gegaan maar dat zie je zo niet kortom, ik ben lekker bezig geweest en eens een keer met iets anders. was ook wel weer eens leuk .nu ga ik sluiten en ik hoor het wel .je mag eerlijk zijn hoor ik kan best begrijpen dat jullie dat niet leuk vinden . groetjes Rianne

6 opmerkingen:

  1. Hallo Rianne,
    Dank je wel voor je berichtjes op mijn blog.
    Ik kom je even zeggen dat ik niet zo snel schrik en zeker niet van dit MOOIE resultaat.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kaart, gaaf zeg.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JE bent ook van alle markten thuis. Ik vind hem prachtig, kleurrijk en vrolijk. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet leuk vinden, ik vind het helemaal super geworden Rianne, wat een schitterende kleuren, het spat hier van het beeldscherm af. Je hebt er echt een toppertje van gemaakt geloof me.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Rianne wat GAAF,zo mooi heb je dit gemaakt,wat een super kleuren zo mooi ,in je kamer hangen hoor!!!.
    lieve groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet mooi? Heel erg mooi, dat je het gewoon maar probeert vind ik echt heel knap. Wij vinden er vaak van alles aan, maar een ander heeft dat niet.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne