Volgers

woensdag 17 oktober 2012

theatime

Hallo bloggers aller eerst welkom aan de nieuwe volgers ,dat is altijd leuk om te schrijven zeker dat je weet dat andere kijken op je blog .Al heb ik er wel nog problemen mee niet met de volger natuurlijk maar met het plaatsen van van kaartjes op een ander blog dat wil nog niet zo goed lukken. Ik weet de link nog niet goed te vinden en kan het niet vragen aan de fam. want die zijn op vakantie . nou zou ik bijna het kaartje vergeten dit is een digi stempel ik weet niet meer waar ik hem gehaald heb .Ik heb hem ingekleurd met distress inkt. De lintjes zijn masking tape. dat was het weer voor vanavond groetjes voor jullie alle en bedankt voor de reacties. Rianne

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke digi stamp is dit zeg je kaartje is erg leuk
    groethes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n stapel kopjes! Tof kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart ziet er weer super uit Rianne, mooie digi,prachtig gekleurd, het masking tape staat er ook leuk bij.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje is het weer geworden.
    prachtig gekleurd.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Rianne.
    Bij Elke laat een feestje of de Nederlandse kaartenuitdaging staat precies hoe je moet linken. En wat meestal zo is, als je het eenmaal weet valt het wel mee. Als je in de buurt van Apeldoorn woont wil ik je wel helpen. Al ben ik ook niet zo n ster hor.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart en die digi wat is die leuk zeg.
    Leuk dat je volger bent geworden.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt Rianne, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne