Volgers

zondag 30 september 2012

fantasie muziek

Hallo daar ben ik weer, Ik heb deze keer een simpel kaartje gemaakt. Het achtergrondje is een foldertje wat ik uit Frankrijk mee gebracht heb en omdat over muziek gaat dacht ik daar kan ik wat mee ,dat komt omdat ik voor het koor waar Jan mijn man bij zingt kaarten maak en daar moet muziek opstaan. vandaar dat foldertje .dus zie ik overal waar muziek in of op staat wel een mogelijkheid voor een kaart. De vogeltjes stempel weet ik niet meer van wie die is ook een keer gekregen.maar vogeltjes zingen vandaar . dus zo zie je maar een eenvoudig kaartje Hele lieve groetjes van jullie Rianne

8 opmerkingen:

  1. Grappig kaartje is dat zeg
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk bedacht Rianne, zo met dat muziekblad op de achtergrond en die zingende vogeltje, helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze leuk en mooi! Een heel tof idee om ze samen te verwerken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga zo echt naar bed ,wat voel ik mij kl ,de rest mag je zelf invullen Rianne,ik vind je kaart prachtig, het maakt niet uit hoor dat je niet meer weet van wie het stempeltje is ,je kaart is prachtig,daar gaat het om
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart super. Zo simpel is tie niet hoor. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel leuk uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Juist doordat het zo eenvoudig is, vind ik het zo mooi.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne