Volgers

maandag 24 september 2012

inpakken en weggeven

Hallo Bloggertjes Wat een weertje he, hier in brabant tenminste windkracht 9 en flinke buien dus tijd voor een kaartje te maken .daarna bij de overbuurvrouw een bakje thee gedronken die is 82 jaar en vindt dat heel erg leuk.toen nog even geholpen bij de naaste buurvrouw die had problemen met de pc of ik ze even kon helpen,en zo was de middag gauw om . maar nu over het kaartje het achtergrondje is van darkroom de bloemenstempel is van heroarts en het tekst stempeltje is van dc en alles ingekleurd met distress inkt . ik wens jullie een fijne avond en tot morgen.

6 opmerkingen:

  1. Ja wat een weer hé Rianne, brrr .... de herfst is nu echt ingetreden. Je kaartje is prachtig geworden, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had beter ook kaartjes kunnen maken vanmiddag, maar ik liep in de regen in het bos. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kaartje, wordt je vrolijk van met dit weer! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een liefie gemaakt, in deze moeilijke tijd waarin wij zitten ,denk ik ook wel eens kon ik maar even weg wezen ,maar de plicht roept.Je hebt een vrolijke gezellige kleurrijke kaart gemaakt Rianne.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi weer, daar geniet ik van,.
    Gr., Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne