Volgers

zaterdag 29 september 2012

Herenkaart

Hallo bloggertjes,hier ben ik weer na een vermoeiende dag bij doe@ding demo dagen wat heb ik veel gezien ik weet niet of ik het allemaal kan onthouden.het was gezellig en daar gaat het om. Natuurlijk ook wat stempeltjes gekocht en nog wat andere dingen de centjes zijn weer op.eerst maar weer eens wat kaartjes verkopen al zal dat moeilijk zijn. Het kaartje wat ik hier heb weg gezet is een herenkaart die kun je altijd gebruiken De autootje zijn weer niet van mijzelf maar de achtergrondjes wel de enen helft heb ik met distress inkt bewerkt en de andere is een embossingmal het tekstje heb ik ook een beetje bewerkt ,de vlekjes op het achtergondje zijn natuurlijk ook een beetje paars zo is het toch een geheel. Oh ja ik wilde ook mijn twee nieuwe volgers welkom heten natuurlijk ben ik heel blij met jullie en ik hoop dat jullie ook genieten van mijn uitspattingen. Lieve groetjes en een fijn weekend. Rianne

5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad bij de demodagen, top. En je kaart vind ik heel mooi geworden, mooi zo met die twee verschillen de achtergronden, echt een mannenkaartje. Top Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart geweldig, en de tekst, ook zo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je Rianne Doe@ding demo dagen zijn leuk,maar je was zo dichtbij ons en onze hobbywinkel is echt veel goedkoper het scheelt soms 5 euro op een spellbinder als voorbeeld dan hè,wat zondeCindy en ik zijn niet gegaan want wie betaald de demonstraties,,,, juist de klanten,bij ons krijg je zelfs korting 10% bij elke aankoop,je hebt een prachtige kaart gemaakt lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne