Volgers

vrijdag 7 september 2012

paspop

Hallo bloggers Hier ben ik weer na een drukke dag ,ben naar een begravenis geweest in belgiëneen oom van ons was gestorven hij was 93 jaar en een mooi leven gehad ,maar is toch altijd triest. Nu wil ik toch mijn nieuwe volgers begroeten ik hoop dat jullie plezier aan mijn kaartjes en berichtjes hebben. Deze week helaas niet ik ben een weekje afwezig maar daarna ben ik er weer volop hoor. Het kaartje wat ik erop gezet heb is een actergrond van dark room daarovereen een labeltje gekliederd met distress inkt en daar weer bovenop een paspop en een schoentje en een tekst stempeltje wat ik net gekocht heb . Nou allemaal tot volgende week en de groetjes Rianne

4 opmerkingen:

  1. Het is altijd een trieste beweging als je iemand ten grave moet dragen [zo dat klinkt plechtig], maar 93 jaar hallo zeg ik hoop dat ik het mag worden. Elke dag is er één voor mij,ik geniet er met volle teugen van. En wat lees ik nu je hebt gekliederd Rianne,ondanks dat vind ik je kaart super gaaf,ook de schoen mooi!!!
    Wijfie geniet van je weekje vrij, ik zal je missen met je lieve berichtjes. Maar voordat ik het weet hebben we weer contact met elkaar. Geniet van alle mooie dingen die je ziet en tegen gaat komen.Misschien ga je ons er nog iets over vertellen als je terug bent.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel sterkte tijdens de moeilijke dagen !
    toch een hele mooie kaart heb je daar
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Leuke kaart heb je weer gemaakt.

    gr. Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Rianne, dit ziet er gaaf uit hoor.
    Niet zeggen, dat je een labeltje hebt gekliederd!!! Wees trots op de mooie kleuren die het heeft opgeleverd, dat is leuker voor jou, maar ook voor degene die ernaar kijkt.
    Ja, ja, ik ben streng en jij doet zo jezelf tekort :-))
    Fijn weekend verder en groetjes.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne