Volgers

vrijdag 21 september 2012

terug

Hallo Bloggers Daar ben ik weer ,na een heerlijk weekje vakantie te hebben gehad kunnen we er weer tegen Wij zijn lekker naar Zuid Frankrijk geweest het was er heerlijk warm 28 gr. en hebben daar genoten en heel veel gezien lekker gegeten en af en toe een terrasje natuurlijk .Nu ben ik weer terug en heb niet anders dan kou kou kou, bah, vind er niets aan, wat ben je daar gauw aan gewend aan die warmte bedoel ik . Nu over de kaart ,deze kaart heb ik naar onze zoon en schoondochter gestuurd omdat ze zoveel jaar getrouwd waren.en wij dus op vakantie had ik deze al voor de vakantie gemaakt ,maar ik wilde hem jullie toch even laten zien .eens kijken wat jullie er van vinden en of jullie mij niet vergeten zijn .Nu ga ik sluiten ik wens jullie een fijne avond en misschien tot morgen .

3 opmerkingen:

  1. Nou Rianne vergeten doe ik je nooit hoor meisje,wat heerlijk dat je zulk mooi weer hebt gehad op je vakantie,wat een geinige kaart heb je gemaakt voor je zoon en schoondochter,in het echt zien ze er toch zo niet uit hè haha je kaartje is super ,ik ben blij dat je er weer bent
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in Frankrijk Rianne, top. En je kaartje voor je zoon en schoondochter is prachtig geworden. Ik heb je een mailtje teruggestuurd, heel raar maar ik had je wel gewoon geantwoord toen, heb het nog even opgezocht en een kopie van mijn antwoordmail bijgevoegd. Heel raar dat je die nooit ontvangen hebt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er weer bent. Ja het is hier koud, daar moeten wij ook zo aan wennen.
    Je hebt een mooie kaart gemaakt, mooie stempel? En tekst erbij.
    Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne