Volgers

dinsdag 25 september 2012

muziek

Hallo Bloggers ik ben een beetje laat maar ik heb een tijdje met mijn dochter aan het bellen geweest.Die vertelde me dat haar zoon voor de eerste keer uit is geweest en dat vond ze nog al moeilijk, nou niet echt moeilijk maar ze kon toch niet in slaap komen.Ik zag me zelf alweer jaren terug ik had dat ook en ik denk heel wat moeder met mij. genoeg gekletst, het kaartje is met distres inkt bewerkt daar een label boven op en daar een muziek instrument en wel een saxcofoon ,het tekstje heb ik ergens op het internet gezien en zelf in word gemaakt. ik wens jullie allemaal een goede nachtrust en gezond weer op. jullie Rianne

4 opmerkingen:

  1. Dat zal ik ook nog wel gaan krijgen, weet dat mijn moeder altijd opbleef in het begin toen ik begon te stappen. Je kaartje is prachtig geworden Rianne. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je Rianne toen mijn kinderen uitgingen bleef ik altijd op tot dat ze thuis waren, misschien kan ik daarom nog steeds niet goed slapen, maar moeders zijn altijd bezorgd.
    Je hebt je kaart weer mooi gemaakt,de kleuren spreken mij ook aan
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is weer een leuke kaartje geworden.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne