Volgers

woensdag 5 september 2012

Pizzaman

Hallo bloggers allereerst wil ik iedereen bedanken die een reactie op mijn blog zet, vind ik ontzettend leuk en lees ze allemaal.Natuurlijk ook mijn volgers ik heb er nog wel niet zo veel maar ik moet niet alles te gelijk willen .gewoon geduld hebben. Nu het kaartje, dit is geen stempeltje maar een tekening van mijn kleindochter die heeft ze namelijk nagetekend van een pizza doos en ik vond het zo leuk dat ik er een kaartje van heb gemaakt en als ik het goed bekijk lijkt het wel een stempeltje. Wij zijn benieuwd wat jullie er van vinden zij net zo goed als ik. nou tot morgen slaap wel.Rianne

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat kan je kleindochter schitterend tekenen dan Rianne, ik vind je kaart helemaal super gemaakt zo en inderdaad het lijkt wel een echte stempel, wie weet kan ze stempels gaan ontwerpen.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een superkaart. Wat gaaf getekend! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne

    wat een leuke kaart is het geworden, prachtig getekend door je kleindochter, maar zeker door oma goed gebruikt pm een prachtige kaart mee te maken.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt inderdaad wel een stempeltje Rianne,wel eerlijk dat je het verteld hebt,ik denk dat wij als volgers het anders niet hadden gezien.Ik vind het weer een prachtige kaart, fijne dag
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk getekend door je kleindochter, ik wou dat ik zo goed kan tekenen.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een talent heeft je kleindochter! Knap gedaan en natuurlijk knap van jouw om er zo'n leuke kaart van te maken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne