Volgers

woensdag 28 januari 2015

Kleurenkaartenteam

 Hallo Bloggers.

Hier ben ik weer .ik was het bijna vergeten maar ben nog op tijd zag al zoveel mooie kaartjes staan .maar ik heb deze keer ATC kaartjes gemaakt Hopelijk is dat niet erg., Ik heb me namelijk bij een ATC groep aan gesloten en nu moet ik natuurlijk wel wat kaartjes maken .Ik wilde met deze kaartjes meedoen met het kleurenkaartenteam en de kleur is hard rosé en blauw  en je kunt nog meer zien bij http://martinaskaartjes.blogspot.nl/
Ik kom vanavond bij jullie langs

Heel lieve groetjes Rianne





25 opmerkingen:

  1. Wat een gave ATC'tjes! Geweldig in deze kleurencombinatie. Weet niet welke ik nou het mooiste vind, de bovenste of de middelste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan.....mijn voorkeur gaat uit naar de middelste.....prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige ATC kaartjes, vooral de middelste vind ik bijzonder mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie ATC kaartjes heb je gemaakt, vindt ze stuk voor stuk erg mooi!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk die act kaartjes vind ze allemaal even mooi dus kan niet kiezen:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf met die kleuren en afbeeldingen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes gemaakt, bijzondere achtergronden. Leuk!
    Ik heb ook meegedaan, ook al sta ik helaas niet op Martinas lijstje :-(
    Kom je ook kijken?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n serie atc kaartjes. Volgens mij maakt het formaat helemaal niets uit hoor voor het kkt. Ik maak ook regelmatig kleine 10 bij 10 kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke serie ATC kaartjes heb je gemaakt, Rianne,
    mooie stempels,leuke teksten,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke ATC kaartjes. Zo mooi die stempels!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne,

    Wat een leuke ATC kaartjes heb je gemaakt met de KKT kleuren.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze superleuk! hoe verzin je het weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een kaart is een kaart, groot of klein maakt niet uit als de kleuren maar goed zijn. Het is een leuke serie Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. helemaal leuk werden ze ! mooie reeks heb je zo !
    Fijn dat je weer van de partij bent deze maand, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij...
    Grjts, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn schitterende kaartjes Rianne....en zo mooi gelukt in deze kleurencombi...en ook al zijn het ATCkaartjes het zijn weer echte toppertjes...
    Wat hebben ze een mooie hobbywinkel hé in de raadhuisstraat, ik ben er maandag ff geweest voor de eerste keer....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die ATC kaartjes vind ik ook zo leuk, maar ja de tijd ontbreekt even, ik wil veel te veel. Deze kaartjes zijn erg leuk geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Rianne,

    Wat een reeks kaarten maakte je. Een heel werkje zo te zien... en helemaal gelukt in de juiste kleurencombinatie...

    Ik postte mijn kaart net met een dagje vertraging...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn leuk Rianne, leuke stempels!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke stempels en kleuren Rianne...mooie atc's zijn het geworden!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Man ,man ineens drie kaarten . Heel mooi geworden altijd leuk om bij jou te komen kijken .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Drie op een rij, knap gedaan in deze kleuren!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie ATC's! Vooral die 2e vind ik gaaf! En de kleuren zijn sowieso mooi... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Rianne,
    prachtig deze ATC kaartjes!
    Mooie stempels en kleurencombies!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne