Volgers

vrijdag 9 januari 2015

storm op zee

Hallo Bloggers ,

Hier weer eens iets van mij , weer heerlijk gehobbyd en weer van alles uitgeprobeerd, of het allemaal gelukt is is  nog een vraag . We wachten maar af het licht te drogen.

Dit kaartje is wel gelukt en is voor iemand die van roeien houd ,maar ik kon het natuurlijk niet laten om toch een beetje de storm die vandaag heerst terug te laten komen .
Dit is met alchohol inkt gemaakt en stempels van stamping back . Nu ga ik stoppen en jullie een fijne avond wensen en een stormachtig weekend ,maak er wat van.

                                  Liefs Rianne

12 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een prachtige achtergrond gemaakt, super!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Rianne, mooie kleuren, ik ben het met priakilla eens de achtergrond is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Rianne! De kleuren zijn prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja vies weer, vanavond naar het theater geweest, 10 minuutjes lopen, maar zeiknat..
    je kaartje is leuke geworden, leuk met het stormachtige weer er bij,'liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stormachtige kaart Rianne!
    goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Past prachtig bij het weer buiten! Ik vind het een heel mooi kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Past goed bij het weer vandaag...:-), mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een geweldige kaart en ook toepasselijk want hier staat er forse storm, moest uitkijken anders waaide ik van de straat:-))
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk zoals je met inkt weer een schitterend kaartje heb gemaakt Ryanne....prachtig die woeste zee....past inderdaad heel goed bij het huidige weer....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Rianne,
    goed gelukt de wilde baren te schilderen!
    mooi geheel!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De beweging van de storm zit er goed in! Mooi gecombineerd Rianne! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne