Volgers

dinsdag 6 januari 2015

moeilijk fietsen

Hallo Bloggers,

Niet zo veel gedaan vandaag , wilde vanmorgen boodschappen doen toen een oud collega van mij voor de deur stond leuk ,dus geen boodschappen, maar heerlijk gekletst met voor hem een bakje koffie en voor mij een glaasje thee en daarna nog iets lekkers .Dus jullie begrijpen dat er van hobbyen niet veel meer kwam, maar gelukkig had ik al best wat kaartjes op voorraad dus jullie kunnen toch een kaartje zien gelukkig.

En dit is mijn kaartje ,de achtergrond is gemaakt met de workshop uitleg van Pauline op het Art Event 2014 ,dat was zo leuk om te doen dat ik het nog eens wilde maken . Uitleggen is een beetje moeilijk. maar ik ga het proberen . . Je moet eerst een blauw kussentje warm maken dan een embossingfolder erin duwen en dan dat op inkt doen dat is het globaal .
Natuurlijk een mannen kaart van gemaakt met een artieste fiets.en op de achtergrond nog wat oude letters.Zo nu ga ik weer sluiten en wens jullie weer een fijne avond.

                             Liefs Rianne

13 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart weer een kunstwerkje Rianne, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    vond je het wel leuk dat je collega onverwacht kwam ?? Ik las straks een tip op FB..en daar moet ik nog steeds om lachen..Als de bel gaat, doe dan altijd je jas aan, komt er onverwacht bezoek, dan zeg je, oh wat jammer, ik wilde net weg gaan en als het leuk bezoek is zeg, oh..ik kwam net thuis, wat leuk ...haha.. ik zie het al voor me..
    Nu je kaart, een blauw kussentje warm maken ?? bedoel je zo'n heatpack en dan open knippen en de embossingfolder er in..??
    Volgens mij snap ik het niet., maar je achtergrond is leuk en ook mooie stempels,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Een kletsmiddagje is ook altijd leuk en moet zeker kunnen !
    Je kaartje is weer heel erg mooi zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    Haha lachen om dat jas verhaal van Ans hierboven lollllll

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar wel lekker bij kunnen kletsen ....ook leuk toch....
    Je kaartje is weer schitterend Ryanne....alleen ik snap er niks van hoe die mooie achtergrond heb gemaakt..., maar het is wel heel leuk en zeker met die heer op zijn "oude fiets" stempel....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke mannenkaart, mooie achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi resultaat met je magic stamp Rianne!

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet niet wat een blauw kussentje is maar het resultaat is prachtig!
    Altijd gezellig als er iemand onverwacht voor de deur staat!

    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mannenkaart Rianne! Dat van dat blauwe kussentje is mij ook niet helemaal duidelijk :P.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful, fantastic background ! Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap het hóór, gave tip en wat een prachtig kaartje. Ik vind de achtergrond erg mooi en de stempel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is weer een supermooie mannenkaart!
    De kleuren en de stempel! prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die achtergrond is super mooi! En wat een leuke mannenstempel! Kom graag voor mannenkaarten hier kijken.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Rianne,
    wat een gave achtergrond heb je gemaakt!
    Leuk zeg zo een workshop!
    De fiets past mooi in het geheel!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne