Volgers

zaterdag 3 januari 2015

grappig

Hallo Bloggers,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de vele reacties die ik gekregen heb op mijn vorige kaartjes.

  Hopelijk hebben jullie allemaal hele mooie dagen gehad en niet te veel gegeten .

Dan kunnen we nu weer gezellig wat aan onze hobby doen , wij zijn gistermiddag dan ook weer  met plezier begonnen en zijn ijverig geweest ,hebben verschillende kaarten gemaakt .Maar ik laat ze natuurlijk niet allemaal tegelijk zien ,dus nog even wachten .

Deze had ik al gemaakt die was eerst aan de beurt, ja ja zo werkt dat bij mij, hahahah.
Dit kaartje is met brusho gemaakt en stempels van viva las vegas, Zomaar een grappig kaartje en overal voor te gebruiken. Ook deze kaartjes kunnen wel eens van pas komen.

Ik ga nu stoppen en wens jullie een fijn weekend en tot kijk .

                               Groetjes Rianne

18 opmerkingen:

  1. Love your Brusho background! Works so well with your fab stamps. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eeen heel mooi kaartje met een schitterende achteergrond en daar die leuke stempels op ...KNAP gedaan Ryanne,
    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt grappig! En je kleuren combinatie vind ik prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    prachtige kleuren bij elkaar,mooie stempels, leuke kaart!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt hoor. Door de kleurtjes op de achtergrond komen de afdrukjes heel mooi naar voren.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige achtergrond, mooie kleuren!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Een zeer geslaagd kaartje in deze mooie kleuren ☺


    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijke kaart...leuke combi van stempels en de brusho past prima erbij, Rianne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaart is alvast een voltreffer, die Brusho is echt wel jouw ding , Rianne, heel mooie combi van kleuren en stempels !!! EEn goed begin voor een nieuw creatief jaar!! Hierbij wens ik jou een geweldig, gelukkig , gezond en creatief 2015 toe!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje weer Rianne. Ga lekker zo door. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die brusho achtergrond is prachtig! (moet ik toch ook eens mee aan de gang; ligt hier door de drukke dagen nog steeds te wachten) Fijne zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er geweldig uit zo wel de kleuren als de uitwerking,PRACHTIG!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt Rianne, prachtige kleuren en weer mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Rianne!! Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Rianne,
    mooi kaartje en de de achtergrond springt er helemaal uit
    Mooi van kleur!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne