Volgers

woensdag 31 december 2014

kleurenkaarten team



Hallo Bloggers,

Daar zijn we weer , nu met het kleurenkaartenteam en natuurlijk doen we daar weer aan mee ook al is het Oudejaar een kaartje kun je altijd plaatsen ,maar het zijn er twee geworden en dat vinden jullie vast niet erg. De onderste was voor een kennisje die 65 jaar werd met de mooie bloem van kicostamps . De bovenste heb ik gemaakt met een mal die ik vroeger al gebruikte en dan uitknipte nu dan beinkt zo zie je maar wie iets bewaard .
Als jullie meer van deze kleur willen zien kijk dan even bij Martine 
http://martinaskaartjes.blogspot.be/2014/12/oproep-kleurenkaartenteam-12de-schakel.html
er doen er heel veel mee .veel plezier .
en Natuurlijk wensen wij jullie een goed oud jaar en een goed begin van het nieuwe jaar 

Rianne

27 opmerkingen:

  1. Prachtig Rianne, ik vind de kleuren mooi, lekker fris! Ik wens jullie een gezellige oudejaarsavond!

    Liefs, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje.
    Mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Rianne. Je kleuren doen het geweldig. Helaas van mij niets. Na de kerstkaart van vorige week, geen inspiratie. Denk dat Billy Elliot nog rondspookt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee geweldig mooie kaarten, vooral de onderste, echt een toppertje.
    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfs twee kaartjes voor het KKT, toe maar ;) Ze zijn allebei leuk, maar de onderste heeft mijn voorkeur. Wat een prachtig stempel heb je daarvoor gebruikt.
    Fijne jaarwisseling, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 schitterende kaartjes Rianne...ook mijn voorkeur is voor de onderste....een prachtig geheel !!!

    Groetjes en een fijne jaarwisseling
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw knappe kaarten. Leuk om te zien hoe je die nieuwe stempels van Kico verwerkt hebt.
    Ik wil je het beste wensen voor 2015
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Opnieuw 2 mooie kaartjes Rianne. Ook voor het nieuwe jaar wens ik je veel inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten, flitsende kleuren!
    Fijne jaarwisseling, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten Rianne, de onderste is mijn favoriet. Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en een creatief maar bovenal gezond 2015!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaarten heb je gemaakt voor het KKT.

    Fijne jaarwisseling en vooral een mooi en creatief 2015.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,

    Wat een beauty van een kaart heb je weer gemaakt super.
    Ik wil je een fijne jaarwisseling en een creatief 2015 toewensen.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke, geslaagde kaartjes werden het ! mooi gedaan
    Ik dank je hartelijk voor je (trouwe) deelname aan het kleurenkaartenteam het voorbije jaar. Hopelijk ben je er in 2015 ook weer bij. Ik wens je een hele fijne jaarwissel toe en hopelijk vol met inspiratie en creativiteit !
    Liefs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaarten zijn het geworden. ook voor jullie een fijne jaarwisseling veel gezondheid en geluk in 2015.
    We gaan weer fijn stempelen en kaartjes maken in 2015. tot vrijdag.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Rianne
    Wat leuk dat jij ons twee mooie kaartjes laat zien in deze kleurtjes.
    Een hele fijne jaarwisseling en een mooi creatief 2015.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Rianne,
    Deze kleurencombi is inderdaad helemaal goed! super gedaan Rianne,
    ook de kaart voor de jarige is erg mooi!
    Fijne jaarwisseling,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten, allebei erg vrolijk! Fijne jaarwisseling en op naar een goed, gezond, gelukkig, gaaf 2015 vol creativiteit.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat eenbijzondere kaarten heb je gemaakt! Heel leuk.
    Alle goeds voor een creatief 2015!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi
    Super leuke kaart heb je gemaakt voor het KKT.
    Fijne jaarwisseling en vooral een mooi en creatief 2015.
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een twee knappe kaarten heb je gemaakt .
    Die bovenste is zeer speciaal .

    Mag ik je nog een zeer Gelukkig Nieuw Jaar wensen .
    Groetjes, Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn 2 super vrolijke kaartjes, maar wat wil je dan ook met zo'n knallende kleurencombi. Helemaal leuk!!!
    Dank je voor alle trouwe bezoekjes, en reacties van afgelopen jaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaartjes allebei! De kleurencombi vond ik best moeilijk, maar jij maakt er zo twee!!
    Dank je wel voor en jaar lang blogvriendschap. Voor 2015 veel gezondheid!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaartjes...ik ben fan van de tweede Rianne!
    Voor jou ook de beste wensen voor jou en de mensen die je lief zijn en veel creatieve, fijne momenten!
    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt de kleuren goed gebruikt. Verder wens ik je een creatief 2015
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Rianne,

    Wat een vrolijke kaarten!

    Ook voor jou de allerbeste wensen voor een gezond en super creatief 2015!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi Rianne,
    voor jou ook de beste wensen!
    Wat een prachtige kleurtjes!
    Mooie kaarten heb je gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee kaarten maar liefst meteen.
    Zelfde kleuren en totaal verschillend.
    Mooi hoor.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne