Volgers

maandag 1 december 2014

Herenkaart

Hallo Bloggers,

Allereerst wil ik jullie die gereageerd hebben op mijn vorige kaartje bedanken . ik ga het vast nog een keer proberen .
Maar  nu toch maar een Rianne kaartje. Dit gaat me toch wat beter af.
Al vind ik het toch ook wel eens leuk om iets uit te proberen, niet dat ik dat nooit doe, maar de enen keer gaat het me beter af dan de andere . De stempels zijn van verschillende merken ,  Lost coast Desings , Viva las vega , De grasjes weet ik het merk niet en de radartjes zijn van kicostamp .
zo zien jullie maar dat dat heel goed gaat .
Alles een beetje gekleurd met distress inkt . Hopelijk vinden jullie dit weer een leuk kaartje .Ik probeer nog langs te komen vanavond en anders morgen.Veder wens ik jullie een fijne avond en tot kijk.
                     
                        Lieve Groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan, Rianne!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei leuk gemaakt. Je hebt er hele mooie mannenkaart van gemaakt.
    Ik ga zo ook ff spieken bij je vorige kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne
    Wat een mooie mannenkaart, heel leuk is die man met de tekst op zijn lijf.
    Ook je vorige kaartje is mooi, leuk dat je nieuwe technieken uit probeert.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    superleuke kaart, dit is echt jouw stijl, weer een leuke meneer er op, TOP gedaan !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergave mannenkaart! erg mooi en gave stempels! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor al die stempelmerken gecombineerd Rianne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dit is een echte Rianne kaart! Heel gaaf, deze stempel van de man vind ik zooo mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Rianne!! Wat een mooie stempels heb je gebruikt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan, dat combineren van de stempels. Samen met de achtergrond is het een prachtige mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Rianne,
    mooi deze herenkaart,
    ik hou van deze kleurenstelling en stempels!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi rianne
    echt een hele gave mannenkaart en erg leuk met die klok
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een prachtige kaart weer Riane!!!Heel mooie combinatie van stempels en mooie uitvoering!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het heerlijk zo'n kaart met allerlei merken gecombineerd... Dit is een plaatje van een kaart geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne