Volgers

dinsdag 16 december 2014

nu een klein beetje eigen initiatief




Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer ,moe maar voldaan ben ik deze dag .Jullie denken wat krijgen we nu.
Nou het zit zo , Wij hebben ons kerstcadeautje al gekregen ,we zijn met onze dochter samen naar intra tuin geweest en hebben daar heerlijk high tea gekregen ,wat heerlijk is het toch om zo verwent te worden . Onze dochter wist niets te geven voor ons samen en bedacht dit, ze dacht dat we dit wel leuk zouden vinden. Wij zijn echten thee drinkers vandaar dus dat kwam goed uit.

Nu mijn kaartje Ik ben laatst bij de stempelcottage geweest en heb daar o.a. deze leuke kleine stempeltjes mee gebracht ,ik wist niet goed wat ik er mee moest maar vond ze gewoon leuk maar toen ik die vorige kaart maakte kwam dit boven  en het is zo leuk om te doen  . De kleurtjes zijn van archival , het merk van de stempeltjes weet ik niet . Ik hoop dat jullie dit ook zo kunnen waarderen als ik .een prettige avond en tot kijk.

                               liefs Rianne 

11 opmerkingen:

  1. Zo'n high tea met elkaar is erg leuk en gaaf om te krijgen. Wijkregen een bon, maar samen zit je maar te snoepen en dat is niet goed voor ons chol. Trouwens je kaart is weer heel leuk. hoe verzin je dat toch steeds.
    Nel vond jouw kaart al net zo leuk als al diegenen die hem zagen. Zo anders.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Deze is wel heel erg leuk, hetzelfde idee als je vorige, leuke stempeltjes heb je gebruikt..
    Heerlijk zo'n High Tea, altijd smullen..wij gaan morgen naar New Castle, dus gaan we daar misschien ook wel aa de thee,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi rianne
    erg leuk dat jullie zo verwend zijn kan je lekker met plezier aan terug denken! je kaart ziet er heel feestelijk en prachtig uit dus een goeie aankoop van die kleine stempeltjes
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je van een heerlijke high-tea heb genoten bij Intratuin Rianne....wij zijn er afgelopen zondag geweest ....en we waren echt niet alleen.....pffft wat was het daar druk...Maar ook heerlijk geluncht met manlief en onze dochter met haar gezin...
    Je kaartje is super leuk...heel fijntjes al die gekleurde stempeltjes in een cirkel....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige, blije kaart Rianne! En wat leuk die high tea...origineel kadootje :-)
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Rianne,
    wat lief een high tea, was vast super gezellig!!!!
    Je kaartje is ook weer zo mooi, gelukkig hoef ik niet te kiezen want ikvind ze beiden prachtig!!!!
    Mooi van kleur!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooie kaart en lekker vrolijk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kado! En genieten denk ik? Mooi je kaart m,et alle kleuren! De stempeltjes zijn waarschijnlijk van Art Impressions? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kado heb je van je dochter gehad, je kaartje is weer een toppertje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk voor je en wat een leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne