Volgers

zondag 21 december 2014

zomaar

Hallo Bloggers,


Hier weer eens iets van mij , Ik heb heerlijke dagen achter de rug met allerlei festiviteiten ,ten eerste een kerstviering  van de bond waar wij in het bestuur zitten en het is zo leuk om die oudjes te verrassen na ja oud er zitten er ook van 65 jaar bij hoor maar toch gezellig .

Wij zijn Zaterdag naar het Dickens festijn geweest in Deventer .We gingen met de trein en daar aangekomen druk natuurlijk en een rij van anderhalf uur, nou daar hadden we geen zin in dus eerst maar het stadje bezocht en wat kwamen daar tegen een stempel winkel nou dat was iets voor mij moest daar naar binnen ,wat veel stempels ook wat gekocht natuurlijk ,toen weer terug naar de rij die gelukkig iets minder was en nu maar tien minuten gestaan ,het was leuk gezellig en lekker die Gluwijn .

Nu mijn kaartje, De achtergrond is gemaakt van bister dat op wat Kraft gesprayd  en toen met mijn kaartje erdoorheen gegaan toen ontstond deze achtergrond Daar weer wat stempels op gestempeld van verschillende merken en dat weer met chloor bewerkt ,dat gaf toch weer een heel apart effect .Hopelijk kunnen jullie dit weer zeer waarderen .
Ik zeg jullie vaarwel en tot kijk misschien nog een keertje van de week anders jullie allemaal

                                   Hele fijne kerstdagen 

                            Liefs Rianne 


12 opmerkingen:

  1. Leuk, Deventer is zo'n leuk stadje en je kaart echt een dotje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hè, die stempelwinkel. Ik ben er ook wel eens geweest, en ging met meer naar huis dan de bedoeling was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Rianne,
    mooie byzondere kaart en wat is dat toch leuk he experimenteren met Bister!
    Leuk dat je zo gezellig uit bent geweest!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Ryanne....zo leuk weer met inkt in de weer geweest...
    heel erg bedankt voor je super leuke kerstkaartje met lieve wensen erin....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    wat is je kaartje weer leuk, mooie achtergrond en de stempels leuk gecombineerd..
    Gezellige stad is Deventer..geslaag uitstapje
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kunstwerkje weer Rianne, leuk dat je naar Devebter bent geweest, vindt het een enige stad!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel erg leuk kaartje werd het.
    nog fijne feestdagen,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het Dickens Festijn lijkt me zo leuk om een keer heen te gaan! Je kaart is prachtig, hele mooie achtergrond heb je gemaakt!

    Fijne feestdagen en groetjes,
    Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Dickens stad is super om te doen hoor ik al jaren. Maar dat zou ik niet meer redden en hoor graagpositieve verhalen van anderen. Zo moet Dordrecht ook zo mooi zijn. Je kaart zag ik al op facebook voorbij komen en is weer super gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie speciale kaart weer Riane, Ik wens je langs deze weg een heel fijne kersttijd voor jou en de jouwe !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je bij die stempelwinkel hebt kunnen rondkijken! Ik ben daar echt een tijdje zoet als we eens in de buurt zijn... Lijkt me iets om ook een keer te zien de dickensdag... Je kaart is idd weer anders maar zeker mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne