Volgers

woensdag 10 december 2014

zomaar even

Hallo Bloggers,


Wat dachten jullie nu toen jullie die titel zagen . Ik zal het proberen uit te leggen . Ik had nieuwe alcoholinkt besteld via Facebook en die wilde ik uit proberen ik had toevallig een stukje stampingback karton dus ik proberen .Ik was er best tevreden over maar wat ging ik er nu mee doen .
Nou had ik toevallig ook stempels besteld voor mijn vriendin die deze graag wilde hebben en zij op vakantie is heeft ze het aan mij gevraagd en die stempels komen van kicostamp en zie hier het resultaat mooi he of zoals Conny zegt gaaf he .
Ik hoop dat jullie het ook kunnen waarderen ,ik wens jullie veel kijk genot en tot kijk.

                           Liefs Rianne

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooie achtergrond en de stempels zijn super.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Zag je kaartje al op FB en wat een mooie kaart, prachtige kleuren en leuke stempels, mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi. Leuk spul dat alcohol inkt hè!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is werkelijk schitterend Rianne, vindt de kleuren erg mooi!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren inkt zijn dat! Enne die stempels met dat wit staan prachtig erop! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Rianne, hele mooie kleurencombinatie, en mooie stempels heb je hier gebruikt!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Rianne wat een mooie kleuren! Ik hou van blaasbloemen dus ik ben er weg van!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Rianne,
    inderdaad heel gaaf,
    leuk dat rode hoekje aan de rechterkant
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met een heerlijke achtergrond, Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne