Volgers

maandag 8 december 2014

na regen komt !!!!!

Hallo Bloggers,


Daar ben ik weer ,allemaal een goede Sint Nicolaas gehad . Ik zelf niet dat is bij ons voorbij maar bij ons is kerst aan de buurt en is ook gezellig . We hebben dit jaar ook briefjes getrokken ook alle kleinkinderen .Oh nee niet alle een is er niet bij die vaart nog hoe kan ik dat vergeten .

Ik heb net de kerst versiering aangebracht  en zit nu gezellig met kerstmuziek en de lichtjes aan te typen .
Ik heb geen kerstkaartje geplaatst want hier regen het en dacht het  vrouwtje moet er nog door vandaar dit kaartje . Dit is een stempel van lost coast( niet van mezelf) en de regen druppels van deep red en de tulpjes
zijn gekregen van een nichtje uit Amerika .dit alles bewerkt met Brusho . Ik hoop natuurlijk dat jullie het weer kunnen waarderen en dat hoor ik graag .
 
                             Liefs Rianne

16 opmerkingen:

  1. Je prachtige kaartje past echt bij dit weer op het ogenblik, het komt hier met bakken naar beneden!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Leuke stempels heb je gebruikt, ik vind de stempel van het dametje met plu erg leuk..
    de kleurtjes zijn ook weer top!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooie kaart. Prachtige stempels zijn dit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal mooi en geslaagd werkje !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja prachtig kaartje. Leuke stempels en perfecte kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Rianne,
    mooi dit stempelkaartje,
    je bent weer heerlijk bezig geweest!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje! Mooie kleuren, de regendruppels en tulpjes vind ik erg leuk!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh deze is echt gaaf Rianne! Wat mooi dat fijne handschrift in het vrouwtje! Heel mooie stempel.
    Ook de kleuren zijn geweldig bij elkaar.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Purple rain, dat is wat er bij me op kwam bij het zien van deze mooie kaart Rianne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou rianne na jouw regen komt het zonnestraaltje er door door je erg mooie kaart dus het vrouwtje kan haar pluutje opruimen:-))
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Rianne,leuke stempels en de brusho is altijd leuk he!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat brusho lijkt mij ook wel wat, maar ik heb al zoveel spullen... Heel mooi kaartje, leuk die tekst op Mary Poppins silhouet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleuren en stempels bij elkaar! Die tulpjesrand is mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is echt een pareltje. Super mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Rianne, was zijn we toch blij met onze nieuwe kleurtjes, niet??

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne