Volgers

zondag 14 december 2014

kerstprobeersel

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer , Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten wat leuk dat jullie mij willen volgen hopelijk kan ik jullie inspireren en veel plezier geven aan mijn blog .

Zoals ik al schreef in de titel proberen deze kaart had ik gezien bij Hermine en wilde hem ook eens proberen ,nou dat valt niet mee hoor , om alles goed tegen over elkaar te zetten . De sterretjes  heb ik zelf getekend ook dat is niet erg naar mijn zin .Maar ja ik wilde hem jullie toch niet onthouden want ik ben natuurlijk reuze benieuwd wat jullie ervan vinden . Versturen doe ik hem niet maar als iemand hem wil hebben geef me maar een mailtje.
Ik wens jullie een fijne Zondag ik ga lekker wandelen .

                                  Liefs Rianne 

11 opmerkingen:

  1. Heel knap gestempeld!! Ik doe het je niet na; gaat me nooit lukken.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi rianne
    jij niet tevreden maar ik vind je kaart heel bijzonder en gaaf
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Rianne,
    ik vind het een prachtkaart!
    maar ik begrijp je ook wel een beetje en herken het ook, ik heb dat ook vaak als ik iets graag wil namaken, dan zit het anders in mijn hoofd,dan het er uit komt...
    Maar nogmaals ik vind het echt een prachtkaart!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    toch is je kaartje leuk geworden, ik zie ook wel wat jij bedoelt, eigenlijk hadden de -kerktoppen- recht t.o. elkaar moeten staan, dan was het meer symmetrisch geweets, maar wel heel leuk
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dit is een idee van Hermine Koster leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem leuk geworden ook al is hij niet helemaal symmeterisch. Bedankt voor je kerstkaartje, hij hangt al mooi op de deur bij de andere kaarten. Zou je mij jouw adres door willen mailen, dan krijg je er natuurlijk eentje terug van mij! (stampinmetpriskilla@hotmail.com)

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    je stuurt hem niet? Het is en pracht exemplaar! Ik vind hem zo gaaf en die sterretjes die je er zelf bij getekend hebt ook!
    Juist dat het niet helemaal symmetrisch is geeft een effect van een kunstwerkje.
    Ja, ik vind hem geslaagd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa....dit is een leuke inspiratie van Hermine he! Het is je goed gelukt hoor Rianne, ook die sterren!!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er in ieder geval super uit. Het is je goed gelukt. Net zoals de Kerstkaart, die ikvanje kreeg. Zo leuk gedaan. Heel erg bedankt. Hij staat te pronken op de vensterbank.
    Wim gaat een hoek van de keukenkast leegruimen, die staat vol met hebbedingetjes en daar gaan dan de zelfgemaakte gekregen kaarten in. Kijk ik steeds op vanachter de PC. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 'm er goed uitzien, maar de maakster is meestal het critiest (is waarschijnlijk geen NL-woord...). Zo leuk als je geïnspireerd word om een techniek of idee te proberen, toch? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne