Volgers

woensdag 3 december 2014

winterlandschap

Hallo Bloggers,


Hier weer een kaartje van mij dit keer een landschapje .Deze stempels had ik van de zomer gekocht op de beurs maar wist niet goed wat ik er mee moest beginnen .Nu heb ik er een sneeuw landschapje van gemaakt en nu voor de kersttijd dacht ik dat het wel ging .Het zijn stempels van de stempelwinkel  en de bomen van stamping back .De ondergrond heel licht gekleurd met distress en natuurlijk sneeuw op de bergen . Dit alles op een mos groene kaart gemat en daarna op een witte .
Ik ben natuurlijk weer reuze benieuwd hoe jullie deze kaart vinden .
Ik hoor of lees het wel een fijne avond en tot kijk.

                                Liefs Rianne

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!! Een echt sneeuwlandschap en er zit mooi diepte in.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje! Ik Moest meteen aan Bob Ross denken. Wel positief bedoeld hé.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat idee had ik ook Renate, Bob Ross'. Erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje met het winterlandschao Rianne...zie ik daar in de verte de ezel met maria en jozef??....Nee gekheid hoor....maar ik vind hem wel prachtig....
    Ook je vorige kaart is een topper .....weing blogtijd even....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Heel leuk gedaan met dat landschap en dat riviertje op de voorgrond.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig zeg! Heel mooi gecombineerd allemaal.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige landschapskaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    wat een prachtige combinatie van stempels, ik vind de kleuren op je kaart erg mooi!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk he die Stampcapes stempels, je hebt ze mooi gebruikt Rianne.
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Rianne,
    prachtige kaart
    mooie stempels heb je gebruikt!
    Echt een winters tafereel!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit weer een plaatje van een kaart Rianne, mooi gestempeld, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi voor de 1e keer; gewoon doorgaan ermee, deze is al heel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb even de kaartjes bekeken die ik de afgelopen tijd heb gemist mooi zijn ze allemaal hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne