Volgers

zondag 28 december 2014

vogels

-
Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer . Allemaal mooie dagen gehad en buikje vol gegeten. Wat een weertje hé ,nu tenminste, gisteren is er veel sneeuw gevallen hier in Brabant, ook wel gezellig  heerlijk gefreubeld dus weer wat werk om te laten zien maar niet alles te gelijk alles op zijn tijd .

Ik heb ook een link meegestuurd en daar kun je op reageren hoe meer er reageren hoe beter en leiken mag natuurlijk ook hoe meer hoe liever

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.748899485195345.1073741834.422276207857676&type=3


Nu mijn kaartje ,dit is omdat we de vogels niet vergeten, die moeten hun eten ver zoeken. Dus lekker veel eten buiten gooien, het is zo een vrolijk gezicht al die vogels op de voedertafel .
Hopelijk kunnen jullie dit weer een beetje waarderen .
veder wens ik jullie nog een fijne Zondag en tot kijk.geniet nog een beetje van het mooie weer.

                                     groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. Beautiful birds and design! I hope you had a wonderful Christmas and wishing you all the best in 2015! Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje Rianne, ik hoef nog niet te strooien voor de vogels want de sneeuw is al weer weg. Manlief heeft onlangs een wilg gesnoeid en de takken liggen nog opgestapeld in de tuin, een waar vogelparadijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig kaartje Rianne, het wel een schilderij....Knap gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    wat een leuke kaart, mooie achtergrond en super met de vogeltjes en de kooitjes, wij hebben helaas geen sneeuwvlokje gezien..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het sneeuwweer is goed te zien op je kaart. Hier zaten de koolmeesjes ook te zoeken in de sneeuw. Mijn havermout zat er onder/ Dat komt wel weer goed. Alleen niet vandaag. Het vriest al de hele dag al is het niet veel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi rianne een erg leuke kaart met die vogels erop en bij mij in de tuin staat de vogelvoeding al lang klaar want hier geniet ik van als de meesjes in de tuin zitten verder wens ik je de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2015 en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    dit is een heel mooi kaartje! De vogels vinden het fijn als je aan ze denkt. ik heb een schotel op tafel staan met een tulbandje van vet en zaden. De merels zijn er niet weg te slaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Rianne,
    ja de vogeltjes hebben het moeilijk nu....
    ik heb van familie van bewoners op mijn werk een kopje met vet en zaadjes gekregen
    als kerst attentie, en wat zag ik vanmorgen het kopje is al leeg!!!!
    Je kaartje is mooi vooral de achtergrond!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vogelkaart Rianne. Hier is de sneeuw ook blijven liggen, dus de vogels kunnen weinig voedsel aan. Dus bijvoeren! Fijne jaarwisseling alvast. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met die vogels! Ik heb volgens mij ook nog een zak vogelvoer in de kelder, die zal ik ook eens tevoorschijn halen, zullen ze vast heel blij mee zijn!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en de twee bovenste ook! Wat een verschillende maak jij toch! zo te zien genoeg ideeën... Fijn 2015! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne