Volgers

woensdag 21 januari 2015

waterland


Hallo Bloggers,


Daar ben ik weer , een klein beetje druk gehad maar nu heb ik weer wat tijd toch zeker weer eens een kaartje te plaatsen .

Dit kaartje heb ik gemaakt met dylusion blauw en wit en water een mooie achtergrond en ik dacht
laat ik er een paar vissen in zwemmen vond ik zo een leuk idee .
Ik ben er zeer tevrede over , de druppeltjes heb ik met wat chloor gedept ,de vissen zijn van verschillende merken . Dit alles gemat op wit en daarna op D. Blauw .
Ik hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als  ik .
Ik wens jullie een fijne avond en tot de volgende keer.

                            Liefs Rianne

12 opmerkingen:

  1. Nou ik vind hem ook schitterend Rianne, prachtig gemaakt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Rianne,
    hele mooie achtergrond en de vissen kunnen er lekker zwemmen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne, ik vind de blauwe kleur zo mooi! Echt super. En de vissen erbij....leuk dat je er eentje zo extra laat opvallen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blauw spat er werkelijk geweldig af! Zo mooi!

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi onderwaterkaartje Rianne....zulke blauwe zee zie je hier niet meer....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: ik zie hier geen emailadres, kijk even op mijn blog vandaag aub.
    Superlief van je dat je kaarten wilt doneren voor Stg. Kika, dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en de druppels lijken zo echt op luchtbelletjes! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer prachtig. Echte luchtbelletjes zo. De vissen vinden het kennelijk ook best. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zo met die vissen vooral die lichte net echt zo van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijk onderwater tafereel Rianne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi rianne,
    leuk dit onderwater kaartje!
    Ook leuk hoe je de druppels hebt bewerkt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Rianne, prachtig!! Mooie achtergrond en leuke vissen!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne