Volgers

zondag 18 januari 2015

makkelijk

Hallo Bloggers ,

Hier ben ik weer , Wat een reacties heb ik gehad op mijn boekje ,zelfs een nieuwe volgster,Akkina   welkom en bedankt allemaal ,hoe leuk is dat ,

Maar nu weer een gewoon kaartje zelfs een makkelijk kaartje,  moet ook eens kunnen .
Een beetje brusho en een stempel die niet van mezelf is, maar wel mooi vond .
dat alles op een donker rode kaart geplaatst en klaar was ik weer.

Veder wens ik jullie een fijne Zondag maak er iets moois van .

                           liefs Rianne

14 opmerkingen:


  1. Nou ik vind hem toch wel weer heel mooi geworden hoor ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor,en ja ik ben volgster geworden,je maakt gewoon mooie kaarten (boekjes)en je kunt van elkaar veel leren en ideetjes op doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk en dat de stempel niet van jezelf is, ziet niemand :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n leuk menneke...mooie kaart met de brusho, Rianne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Rianne, mooie achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch is het een erg mooi kaartje,
    ik vind het stempeltje schattig op de mooie achtergrond,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Makkelijk misschien maar wel met een prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoe je schrijft makkelijk maar zoiets kan ik niet maken hoor want dit ziet er geweldig uit
    Grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi is dit kaartje Rianne....super leuke stempel is dat met een prachtig geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf kaartje heb je gemaakt! Mooie stempel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Rianne,
    mooi dit kaartje wat is brusho en bister toch heerlijk spul om mee te werken, ook de stempel vind ik fantastisch!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk spul, ik heb alleen de bister, ze combineren ook goed. Deze stempel komt zo helemaal tot zijn recht, mooie kaart Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaart! Mooie balans tussen de kleurrijke brusho en stempel. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne