Volgers

zondag 11 januari 2015

nieuw

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , gauw even  tussendoor, moet namelijk naar een nieuwjaarsreceptie en mijn man kennende kan dat wel eens uit de hand lopen  .dus laat thuis

Dit kaartje gemaakt met de yelli plate de nieuwe stempels van de stempelgalerie (waar ik jullie over verteld heb daar in Deventer . moest ik natuurlijk even uitproberen en jullie laten zien .Ik vind het zelf best een geslaagd kaartje ben benieuwd wat jullie ervan vinden .

Kijk ook eens op mijn A.T.C. blob in de site baar staat hij even klikken en kijken.  dank dank 

Ik wens jullie nog een fijne Zondag en tot kijk.

                                Jullie Rianne

12 opmerkingen:


  1. Oh ik vind deze kleur zo super mooi,
    net als de hele kaart, echt gaaf ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig, zo'n mooie achtergrond!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Rianne,
    leuke achtergrond en leuke stempels,
    Veel plezier,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wens jullie een fijn borrel-uurtje en ik kan genieten van je prachtige kaart
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Rianne,
    wat een prachtige kleuren! Ik bene r echt weg van! En de haan is ook een heel gave stempel..
    Ik ga zo even kijken bij de ATC blog.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stempels op deze mooie achtergrond...gave kaart dus Rianne!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie achtergrond en leuk die gestempelde rand! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Rianne, prachtig van kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi kaartje weer Rianne....prachtige achtergrond ...en heel leuk bestempeld....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Rianne,
    ik zag dat ik dit bericht heb gemist,
    wat een prachtige achtergrond en wat zijn dit gave stempels zeg!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne