Volgers

zondag 25 januari 2015

van alles wat

Hallo Bloggers ,

Hier weer eens iets van mij , Deze achtergrond gemaakt door wat te spelen met dylision, maar vond hem te fel  daarna wat chloor toen vond ik hem wel goed , raar hé . wat dat doet .
daarna allerlei stempels gestempeld zomaar van alles door elkaar en vond hem toen wel af .
dit alles op een witte kaart gemat en daarna op een zwartte ,toen was hij compleet .
Ik wens jullie een fijne Zondag en tot blogs  maar weer .

                              Liefs Rianne

8 opmerkingen:

  1. Weer zo'n geweldig mooi kaart Rianne, geeft wel een erg leuk effect dat chloor!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig van kleur!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Rianne, met het chloor wordt hij net iets minder fel, je aquarium in je vorige post is ook geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Rianne
    Dit is een prachtige kleur kaart, zo mooi gestempeld en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Rianne...ik vind het een hele leuke achtergrond geworden en dat samen met die stempeltjes weer een mooi geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohw, deze kleur vind ik echt gaaf! Prachtig dat rode.
    EN de stempels erop staan ook heel goed.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een kaart die er uitspringt! Mooi die stempels bij elkaar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne